خاطرات یک پزشک سابق زندان

یک پزشک از گوشه ای از این سرزمین.

خاطرات یک پزشک سابق زندان

یک پزشک از گوشه ای از این سرزمین.

بیمار آبادانی

دیشب شیفت بودم ساعات ۱۲ شب یه خانم ۵۰ ساله با پسرش آمدند .درد قلبی داشت و من اول شرح حال گرفتم و هر سوالی میپرسیدم با تاکید میگفت آره

من:دردتون شدیده؟

مریض:خیلی زیاده دارم میمیرم

من:سابقه فشار خون دارید؟

مریض:خیلی فشارم بالا میره 

خلاصه هر چی پرسیدم باتاکید میگفت آره

من براش نوار قلب درخواست دادم که با توجه به سابقه قبلی بیماری قلبی هم داشت نوارقلبش هم مشکل داشت

گفتم باید بستری بشی تا اعزامت کنیم بیمارستان.اینجا متخصص قلب یا داخلی نداریم.گفت نه نمیرم و رضایت میدم میرم خونه.دوباره تاکید کردم بابا با این شدت درد و سابقه قبلی که داری و این نوار حتمان باید بری بیمارستان بستری بشی.قبول نکرد و رضایت داده بره خونه.چند دقیقه بعد پسرش اومد که مادرم راضی شده بستری و اعزام بشه.پرونده بستری و اعزام براش تشکیل دادیم که مریضه دوباره منو صدا زد که دکتر من آبادانیم همه اونا که درمورد درد قلب و فشارم گفتم به اون شدت نبود و حالم بهتره میخوام برم خونه اگه مشکلی داشتم باز برمیگردم.

من:

رکورد میزنیم:

این هفته رکورد شیفتو میزنم

شنبه و یکشنبه و سه شنبه و پنج شنبه=۲۴ ساعته شیفتم

دوشنبه و چهارشنبه=۸صبح-۱بعدالظهر و ۴ تا ۸ عصر

بعیده جمعه صبح زنده باشم

معروف میشویم

این شماره سپیدهم یک مطلب از این وبلاگ چاپ کرده




نظرات 11 + ارسال نظر
VpnServ دوشنبه 10 خرداد 1389 ساعت 16:11 http://www.1.vpnserv.biz

این اتصال از هر نقطه دنیا، موقعیت مکانی شما را به کشور آمریکا تغییر می دهد و شما در شبکه اینترنت یک کاربر آمریکایی شناخته می شوید ، شما پس از اتصال به این سرویس ، در زمان باز کردن وب سایت، درخواست شما به سرور ما ارسال شده و از این سرور دریافت می شوید و به دلیل اینکه سرور ما در کشور آمریکا واقع است ، بدون هیچ فیلترینگ می توانید از سرویس سایتهای فیلتر شده استفاده نمائید

امیر دهنوی دوشنبه 10 خرداد 1389 ساعت 17:20 http://www.linknegar.com

سلام. دوست عزیزم خوشحالم که وبلاگی پربار دارید. از طرف سایت لینک نگار دات کام مزاحمتون میشم. برای ورود به سایت ما می تونید تو گوگل بزنید لینک نگار دات کام تا براتون بیاره . تو این سایت سیستمی کاملا هوشمند طراحی کردیم که با توجه به پارامترهای کاملا عادلانه که از گوگل دریافت می کند تعداد بازدید شما را دریافت کرده و در گوگل و موتورهای جستجوی دیگه مثل یاهو ثبت می کنه. بنابراین هم مطالبتان در سایت ثبت می شود و هم در گوگل ایندکس میشود و هم اینکه تو کلی وبلاگ دیگه هم به نمایش در میاد حسن این کارم اینه که بازدیدتون بیشتر می شه و می تونین سایت پربازدهی رو مدیریت کنید. شما می تونید به هنگام آپ دیت وبلاگ خود لینک مطلب جدید رو تو لینک باکس قرار بدید تا در مدت زمان کمتری مطلبتون بازدید مورد نظرشو بگیره. برای ورود به جمع ما کافیه ثبت نام کنید و کد لینک باکس رو تو قالبتون قرار بدبد و بعدش لینکهاتون رو ثبت کنید. یه خواهش دیگه داریم اونم این که برای ثبت نام از اینترنت اکسپلور استفاده نکنید و از مرور گرهای دیگه ای مثل فایر فاکس، نت اسکیپ و ... استفاده کنید تا ثبت نام دقیق انجام بشه. قبل از ارسال لینک قوانین رو مطالعه بکنید و توجه داشته باشید که در صورت استفاده از یک لینک در زمان های مختلف سیستم به صورت هوشمند شما را حذف کرده و عضویت تان ملغی خواهد شد. اگر به مشکل برخوردین با ای دی ما تماس بگیرین تا کمکتون کنیم.

من(رها)! دوشنبه 10 خرداد 1389 ساعت 18:00

حیف اینجا آیکون قهقه نداره!!!
یعنی تااااا این حد!!!!
قیافه شما از همه جالب تر بود!!!
چه رکورد جالبی!!!

من(رها)! دوشنبه 10 خرداد 1389 ساعت 18:03

ولی من تو سپید چیزی ندیدم که؟!!!

چرا تو قسمت تلخ و شیرین

لژیونلا دوشنبه 10 خرداد 1389 ساعت 20:55

متوجه ارتباط این موضوع با آبادان نشدم!

مگه نشنیدی آبادانی ها خیلی لاف میان

دکتر کوچولو دوشنبه 10 خرداد 1389 ساعت 22:14

پیشاپیش خسته نباشین:)

پزشک من سه‌شنبه 11 خرداد 1389 ساعت 10:29 http://www.medician.blogfa.com

سلام .ممنون از ابراز همدردیتون. این روزا اصلا حوصله ندارم .مرگ بابا خیلی سنگین بود .کنسر داشت با متاستاز دور که این آخریا به کبدش هم کشید.واقعا ضعیف شده بود کاری نمیتونستم براش بکنم جلوی چشمام پرکشید .این خاطره های بامزه شما حالمو تغییر داد .جلو جلو واقعا خسته نباشید.بازم بیاین شما خیلی دیر به دیر به ما سر میزنین. البته حق دارین کل هفته آپین ماشالا....

آتی پنج‌شنبه 13 خرداد 1389 ساعت 12:34 http://www.ati-70.blogfa.com

سلا م آقای دکتر
چرانیومدید کامنت بذارید.دلم شکست.
منتظرتونم
میدونم که نمیاین

ربولی حسن کور پنج‌شنبه 13 خرداد 1389 ساعت 17:26 http://www.rezasr2.blogsky.com

سلام
لنگ میندازیم
این مقدار شیفت واقعا وحشتناکه البته بستگی به جاش هم داره
با این پست فکر کنم دیگه فهمیدم کجائی هستین!

دکتر نفیس جمعه 14 خرداد 1389 ساعت 15:18 http://Drnafis.blogfa.com

به این می گن اوج خود اعترافی!!!
اگر هنوز زنده این سلام راستی!(اکنون جمعه ظهره!)

زنده ماندیم ولی جمعه و شنبه تا ظهر خواب بودم

تیراژه یکشنبه 16 خرداد 1389 ساعت 17:13 http://www.tirazhehazadi.blogfa.com

خواستم یه انا لله و انا الیه راجعون ....
که دیدم خدا رو شکر زنده اید
ولی بازم گذاشتم که قدر زندگی تونو بدونید پزشک جان.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد