خاطرات یک پزشک سابق زندان

یک پزشک از گوشه ای از این سرزمین.

خاطرات یک پزشک سابق زندان

یک پزشک از گوشه ای از این سرزمین.

مکدرات ذهن

مارادونای بزرگ بعد از حذف آرژانتین خانه نشین شده و افسرده

اسپانیائی ها جام را به خانه بردند و هلندی ها با عنوان دومی به خانه برگشتند و آلمانها به خاطر سومی از مردمانشان عذر خواهی کردند

فورلان خوش سیما بهترین بازیکن جام شد

و سهم ما از این جام گزارش های بی مزه خیابانی و دوستان و تحلیل های آبکی و افتخار به این که کمک داورمان در جام یک افساید گرفت

هوا گرمه و خیلی هم گرمه نمیدونم چرا حس هیچ کاری ندارم


هوا بس ناجوانمردانه گرم است


نظرات 8 + ارسال نظر
یک زن پنج‌شنبه 24 تیر 1389 ساعت 14:13 http://radepayeman.blogsky.com

اینم من اضافه میکنم که آقای فردوسی پور اسرار خصوصی بازیکنان و مربی ها رو هم عنوان کرد.
ما ایرانی ها نمیتونیم دست از کنکاش و ببخشید فضولی در مسائل خصوصی دیگران دست برداریم.

باقری پنج‌شنبه 24 تیر 1389 ساعت 14:39 http://haqiqat.mihanblog.com

بسم الله الرحمن الرحیم
روزی سید بحرالعلوم به قصد تشرف به سامرا تنها به راه افتاد. در بین راه راجع به این مسأله، که گریه بر امام حسین (ع) گناهان را می آمرزد، فکر می کرد. همان وقت متوجه شد که شخص عربی سوار بر اسب به او رسید و سلام کرد.

بعد پرسید: جناب سید درباره چه چیز به فکر فرو رفته ای؟ اگر مسأله ای علمی است بفرمایید شاید من هم اهل باشم؟ سید بحرالعلوم عرض کرد: در این باره فکر می کنم که چطور می شود خدای تعالی این همه ثواب به زائرین و گریه کنندگان بر حضرت سید الشهداء علیه السلام می دهد؛ مثلاً در هر قدمی که در راه زیارت بر می دارند، ثواب یک حج و یک عمره در نامه عملشان نوشته می شود و برای یک قطره اشک تمام گناهان صغیره و کبیره شان آمرزیده می شود؟

آن سوار عرب فرمود: تعجب نکن! من برای شما مثالی می آورم تا مشکل حل شود. سلطانی به همراه درباریان خود به شکار می رفت. در شکارگاه از لشگریانش دور شد و به سختی فوق العاده ای افتاد و بسیار گرسنه شد.

خیمه ای را دید و وارد آن خیمه شد. در آن سیاه چادر، پیرزنی را با پسرش دید. آنان در گوشه خیمه عُنیره ای داشتند (بز شیرده) و از راه مصرف شیر این بز، زندگی خود را می گرداندند. وقتی سلطان وارد شد، او را نشناختند؛ ولی به خاطر پذیرایی............

عرض ادب واحترام وتبریک محضر مولا صاحب الزمان(عج)وشما دوست بزرگوار به مناسبت ولادت باسعادت شفیع المذنبین، حامی دین، امام حسین بن علی علیه السلام وبرادر وفادارش حضرت ابوالفضل العباس (ع)وفرزند عزیزش امام سجاد (ع)

السلام علی الحسین(ع)

بابک پنج‌شنبه 24 تیر 1389 ساعت 20:44 http://babaktaherraftar.blogfa.com

دکتر اینجا هم گرمه...خیلی هم گرمه امروز +۴۰ بود بدون کولر....رفتم پنکه بخرم دیدم خدا تومنه...

من(رها)! جمعه 25 تیر 1389 ساعت 01:20

و اینجااااا داره سیل میاااااد!!!

زندگی جاریست... جمعه 25 تیر 1389 ساعت 02:02 http://parvazz.wordpress.com/

سلام
بقول خودتون فقط اسپانیا البته بعد از ایران:)

عسل شنبه 26 تیر 1389 ساعت 01:07 http://yassinjan.blogfa.com

سلام
خیلی زیبا مینویسید
امیدوارم موفق باشید
اگر دوست داشتید به وبلاگ منم سر بزنید.البته من در غربت درس می خونم.
شاید پزشکی خوندم...

خودم شنبه 26 تیر 1389 ساعت 12:18

سلام
لطفا یک مقایسه کامل و جامع بین رشته های پزشکی .دندانپزشکی و داروسازی را از لحاظ های مختلف مثل بازار کار. میزان دشواری رشته. طول دوره تحصیل . میزان سختی تحصیل.میزان درآمد .میزان سختی شغل .و هر چه به نظرتان در انتخاب رشته مفید است را به آدرس ایمیل من ارسال نمایید
پیشاپیش از شما تشکر میکنم
من امسال کنکور داده ام و میخواهم انتخاب رشته ای قابل اطمینان داشته باشم
بازم ممنون
فقط کامل باشه

عاطفه شنبه 2 مرداد 1389 ساعت 18:07

بقول یکی از بچه های وبلاگنویس(وب گپ) این آلمانی ها آبروی فوتبالیستها رو بردن اصلاً چه معنی داره آدم از مردمش عذرخواهی کنه.اصلا یعنی مردم یک کشور اینقدر مردم سالار؟چرا مسئولین ورزشی ما رو الگو قرار نمی دند؟آخه چرا ذلیل مرده ها،مردمشون رو هویج حساب نمی کنند؟نا سلامتی هم نژاد هستیم اونوقت باید این قدر حقیر باشند که از مردم معذرت خواهی کنند؟:D

اره به خدا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد