خاطرات یک پزشک سابق زندان

یک پزشک از گوشه ای از این سرزمین.

خاطرات یک پزشک سابق زندان

یک پزشک از گوشه ای از این سرزمین.

به سلامتی تیم ملی فوتبال ......

جام ملتها هم برای ما تمام شد.گرچه شاید خیلی ها هم مثل من زیاد جام ملتهای این سالها برایشان جذابیتی نداشت و قابل پیش بینی بود که اینبار هم دست خالی از قطر برمیگردیم و حسرت قهرمانی در جام ملتها سی چند ساله میشود.و کسانی هم که از نزدیک فوتبال را دنبال میکردند معتقد بودند که تیمی که هم نوجوانانش هم جوانانش و هم امیدهایش در آسیا حذف شدند و به جام جهانی نرفت و رئیس فدراسیونش دومیدانی کار بوده و اطلاعات فوتبالش در حد یک دومیدانی کار و کمتر است(یادتون هست خبرنگاری که اسم مربی تیم لیورپول و چلسی را از جناب کفاشیان پرسید و ایشان نمیدانست و حتی نمیدانست که شب بازی جام باشکاهای اروپایی است)معتقد بودند که این تیم ره به جای نمبرد.و قطبی را که همه میشناسید امپراتور وعده وقتی ایران آمد چقدر همه خوشحال بودند که بلاخره مربیان وطنی هم یک مربی جنتلمن دیدند و سبک گفتار و کردارش زمین تا آسمان با مربیان اکثرا سیکل و دیپلم وطنی فرق میکند ولی او هم ایرانیزه شد و دیروز در بازی با کره آنقدر ترکیبی دفاعی به بازی فرستاد و ترسو بازی کرد که همه میدانستند او امیدش به شانس در ضربه های پنالتی است همان شانسی که او را به ایران کشاند و در حد مربیان درجه یک بین الملی پول گرفت برای خودش سابقه مربیگری یک تیم ملی ساخت و امروز به توکیو پرواز میکند تا در تیم جدیدش مربیگری کند.

به قولی همه چیزمان به همه چیزمان میاید

و این شعر از همای پرواز تقدیم به فوتبال دوستان وطنی که این بار هم امید داشتند به تیمشان


ای دل ساده بکش درد که حقت این است


نظرات 16 + ارسال نظر


موگوم ها
ای همه پول که خرج فوتبال موکنن
بین بدن به یه چیز دیگه
حداقل هر سال مردم دلشان نموسوزه که فوتبالمان صعود نموکونه
مو که اصلا نگاه نموکونم

خوش به حال که نگاه نموکونی

یه سیب تنها یکشنبه 3 بهمن 1389 ساعت 18:29

جمله ی همه چیزمان به همه چیزمان میاید رو قبول ندارم....به نظرم تکرار این جمله تبدیل به وسیله‌ای برای فرار از مسئولیت و آسودگی وجدان ما شده. اتفاقاً همه چیزمان به هیچ چیزمان نمیآید...
من اعتقاد دارم جامعه ما احتیاج به تغییرات بزرگ داره که این تغییرات رو باید از خودمون شروع کنیم

ولی همه چیزمان به همه چیزمان میاید
قبول دارم که باید تغییرات را از خودمان شروع کنیم ولی فعلا که شرایط جوری است که در مقابل هر گونه تغییری مقاومت ایجاد میشود

دلژین یکشنبه 3 بهمن 1389 ساعت 20:39 http://drdeljeen.com

من که کلا فوتبالی نیستم خدا رو شکر

سارا یکشنبه 3 بهمن 1389 ساعت 20:40 http://zibayeirani2.blogfa.com/

ممنونم از توجهت

شیما یکشنبه 3 بهمن 1389 ساعت 21:00 http://zeosian.blogfa.com

ای دل ساده بکش درد که حقت این است
از زمانه بشو دل سرد که حقت این است
هر چه گفتم مشو عاشق
نشنیدی حالا
همچو پاییز بشو زرد که حقت این است
دیدی اخر دم مردان به جز لاف نبود
بکش از مردم نا مرد که حقت این است
ان چه بر عاشق دلخسته روا دانستی
فلک آخر سرت اورد
که حقت این بود
وای دکتر کلی برات حال کردم شما هم بله؟
من که عاشق اهنگای همای هستم موسی و شبان که عالیه مخصوصا اون تیکه که میگه:
خد ا از هر چه پنداری جدا باشد و......

شیما یکشنبه 3 بهمن 1389 ساعت 21:32 http://zeosian.blogfa.com

ببخشید اکسترنی یعنی چی؟

یه مرحله از پزشکیه
دانشجویان پزشکی قبل از اینکه وارد مرحله اینترنی بشند مرحله اکستنری را طی میکنند
پزشکی شامل:
دوره علوم پایه
دوره فیزیوپات
دوره اکسترنی
دوره اینترنی

دیادیا بوریا یکشنبه 3 بهمن 1389 ساعت 22:51 http://verach.blogfa.com

قبول دارم دکتر
اونم ایرانیزه شد
از اون همه وعده های پوشالی حالم بهم خورد
حالا حالا کار داریم

بابک جان این ایرانیزه واژه ابداعی خودمه
کلا ملت ما عادت داره به وعده های عجیب غریب
دل شیر قطبی دل گربه هم نبود
حیف اون همه پول

انا - ماریا دوشنبه 4 بهمن 1389 ساعت 00:58 http://www.whiskey-lullaby.blogfa.com

من یه زمانی فوتبالی تیر بودم خونی بود که از پدر بزرگم تنها به نوه ی دختریش که دختر هم بود به ارث رسیده بود و یه مدت هم بازی میکردم و گلر بودم اما بعد از جام جهانی دیگه لب به فوتبال نزدم!! و دیشب هم گذشت و دوباره حسرتی موند به دل ملت...کدوم بخش برنامه ریزی جامعمون درسته که این بخشش باشه؟

مهندس آکله دوشنبه 4 بهمن 1389 ساعت 11:22 http://mohandesakele.mihanblog.com

تیم ما از برد در مقابل دو تا تیم ضعیف بد جوری باد کرد. کره رو دست کم گرفت!!!
کلن من این سری به جز بردمون در مقابل عراق که روش خیلییییییییییییی حساس بودمَ بقیه بازی ها برام اهمیت نداشت. همه رو فقط صداشونو شنیدم(پشتم به تی وی بود)

شیوا دوشنبه 4 بهمن 1389 ساعت 11:57

معلومه فوتبال دوست هستین پس تسلیت میگم.راستش من از تیم ملی خوشم نمیاد یعنی اصلا فوتبال ایرانی دوست ندارم.اصلا از فوتبالیست ها و دست اندرکاران فوتبال بدم میاد...و اصلا از این باخت ناراحت نیستم حقشون بود.

شهناز دوشنبه 4 بهمن 1389 ساعت 12:02

سلام دکتر جان اگه این تیم می برد جای تعجب بود بعد از سی اندی سال.

شهناز دوشنبه 4 بهمن 1389 ساعت 12:10

درضمن دکتر جان فوتبال رو رها کن بچسب قصه های زندان رو بگو فکر میکنم این قصه از جذابیت فوق العاده ای برخورداره . متشکرم

مهسا دوشنبه 4 بهمن 1389 ساعت 13:48 http://miyaneh6.blogfa.com

داشتم دنبال جنسیتت میگشتم که اخر از پست دومت فهمیدم اقایی!! دانستانهای شما هم مثل اقا ارش خودمون (خاطرات یک پزشک قانونی) تلخه! باور کن روحیه خوندن بعضی هاش رو ندارم! چون از بیماری دو قطبی رنج میبرم و تحریک پذیریم شدیده و فوری موج منفی قضیه رو میگیرم و اذیت میشم...باور کن ناراحت شدم برات چون محیط غمگینی رو تجربه میکنی زندان کلا جای خوبی نیست منو یاد خوابگاه دانشجوییم میندازه اونجا هم دست کمی از زندان زنان نداشت انقدر محیطش مزخرف بود که کارمو به خودکشی کشوند! ....موفق باشی دوست عزیز(اینجا چرا گل و سنبل نداره برات بفرستم؟!! بلاگفا امکاناتش بیشتره ...بی خیال)

شهرزاد دوشنبه 4 بهمن 1389 ساعت 14:13 http://shahrzad2011.blogfa.com

سلام دکتر
چه جالب گفتین .واقعا همه چیزمان به همه چیزمان می آید.
ممنون که اجاز دادین لینکتون کنم

[ بدون نام ] دوشنبه 4 بهمن 1389 ساعت 14:55

سلام میخواستم بگم.همه اش دلم میگیره.....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد