خاطرات یک پزشک سابق زندان

یک پزشک از گوشه ای از این سرزمین.

خاطرات یک پزشک سابق زندان

یک پزشک از گوشه ای از این سرزمین.

psm 4 کشته منو

امتحان که تموم شد گفتیم بریم و  adslرا فعال کنیم و چون خونه جدید اومده بودیم  و به خاطر امتحان .گفتم بزار بعد امتحان مجدا میرم و فعال میکنم.یه شرکت دیگه رفتم و برا 6 ماه اینترنت پر سرعت گرفتیم و پولشم دادیم که گفت باید با مخابرات تماس بگیریم که روی این خط تلفن میشه از اینترنت پر سرعت استفاده کرد یا نه و خبرتون میکنیم.

از شرکته زنگ زدن که خط تلفن شما psm 4می باشد و روی این خط نمیشه از اینترنت پر سرعت استفاده کرد و باید برید مخابرات و درخواست بدین که نوع خط عوض بشه.

رفتیم مخابرات و درخواست دادیم که مسئول اون قسمت گفت که امکان نداره و اینجای که شما هستید نمیشه خط را از psm 4 در اورد و نمیشه دیگه.

داشتم از مخابرات بیرون میومدم که یه مهندس آشنا دیدم و جریان گفتم براش  و گفت الکی گفته کی گفته نمیشه این کار را کرد من درستش میکنم و بهت زنگ میزنم

فردا صبح آقای مهندس زنگ زد که برات درست میکنن برو پیش همونی که گفته بود نمیشه.صبح رفتیم و طرف امروز گفت البته با پر رویی تمام؟

شما دکترید؟از آشناهای آقای مهندس هستید؟

من :بله

امروز درست میشه خط

ظهر رفتیم خونه و چک کردیم.ای بابا خط درست که نشده هیچ .تلفن خونه هم قطع شده

همه دارن زنگ میزنن که بابا تلفنتون چرا خط رو خط شده .شمارعه شما را میگیریم یه جای دیگه زنگ میخوره

یه زنگ به شماره خودمون میزنم.یه پیرزنه جواب میده و با عصبانیت میگه از صبخ نمیدونم چه خیر ندیده ای شماره منو انداخته رو شماره این خیر ندیده از بس گفتم اشتباهه خسته شدم

دوباره صبح رفتیم مخابرات .گفتم بابا adsl نخواستیم همون خط خودمونو وصل کنید که گفت تا ظهر درست میشه

ظهر اومدیم خونه تلفنمون درست شده زنگ میزنم به شرکته میگم خط ما از psm4 در اومد بی زحمت بیا این اینترنت ما را وصل کن؟

میگه:امروز 5 شنبه و مخابرات تعطیله .شنبه درست میشه

و این شده ماجرای تکنولوژی برتر ما دیگه

پی نوشت:

1- یه زندانی را امروز معاینه میکنم

میگم مشکلت چیه؟

میگه؟دو تا از بیضه هام درد میکنه


2-زندانی ها رو یه باور غلط چون فکر میکنن هیوسین((قرصی که بیشتر برا دل درد و دل پیچه استفاده میشه))چون آخرش ئین داره از خانواده داروهای مرفین میباشد و این قرص را پودر کرده و با سیگار میکشند و تو هر چی میگی بابا هیوسین با مرفین هیچ نصبتی نداره مگه به خرجشون میره تازه 100 تا دروغ شاخ دار جور میکنن که آخرش اینه که چندتا بسته هیوسین برام بنویس


نظرات 23 + ارسال نظر
The GiRL پنج‌شنبه 5 اسفند 1389 ساعت 23:16 http://www.lifeme.blogsky.com

فکر کنم 15 روز هم به خاطر رانژه کردن خط باید صبر کنید

ای بابا

سونیا پنج‌شنبه 5 اسفند 1389 ساعت 23:43 http://sploveforever.persianblog.ir

وای وای وای

من(رها)! پنج‌شنبه 5 اسفند 1389 ساعت 23:57

خب adsl مبارکه!!!
من یه خاطره خیلی ضایع تر از این هیوسین نامرد دارم!!!
حالا من هر سری باید بگم کی آپ می کنم!!!!

اره دیگه

یه سیب تنها جمعه 6 اسفند 1389 ساعت 00:00

عجب...شما همون درس می خوندی جامعه بشری در آرامش بیشتری بود....
زحمت می کشن این برادران مخابرات به خدا..صبح تا شب که باید خط های شما ها رو از psm4 در آورند..شب تا صبح هم باید بشینند مکالمات ملت همیشه در صحنه رو شنود کنن....چه توقعائی داری...والا به خدا...

این زندانی پی نوشت 1 غلط نکنم از خانواده ماهی خاویار بوده

اره به خدا

احتمال داره باشه

بلندترین جمعه 6 اسفند 1389 ساعت 00:26 http://www.bolandtarin.blogfa.com


اگر دنیا زندان باشه و ما زندانی وخدا پزشک زندان همه ما برای تسکین دردهامون دنبال مرفین هستیم ولی همیشه هیوسین طلب می کنیم و برای رسیدن بهش چه کارها که نمی کنیم حالا هی پزشک زندان بگه بابا این ئین فرق داره با اون ئین مگه به خرجمون میره خلاصه کمند آدمایی که بدونند ارزش مرفین رو دارند نه هیوسین
این بود نتیجه فلسفی من از پی نوشت 2
توانا بود هرکه دانا بود
ز دانش دل پیر برنا بود

مرسی با حال گفتی
فیلسوفی

ریفلاکس جمعه 6 اسفند 1389 ساعت 00:48 http://reflux.persianblog.ir

دکتر! میگم نظرشون در مورد پارا"فین" چیه؟! اشتراکاتش با مورفین بیشتر هم هست!

کشف نکردن

بجای این همه دردسر میومدین کافی نت ما با بالاترین سرعت اینترنتی که تو این کشور پیدا میشه کار میکردین

یکم نزدیکه کافی نتتون آخه

من(رها)! جمعه 6 اسفند 1389 ساعت 10:26

آخه نمی شه هر سری گفت که!!! درست نیست!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

شیما خندون جمعه 6 اسفند 1389 ساعت 15:07 http://shimasamanypour.blogfa.com

سلام دکتر .منم میخواستم چند وقت پیش اینترنت پر سرعت بگیرم به من هم گفتن نمیشه.آخه تکنولوژیه کشور خیلی بالاست!!!!!!
امیدوارم همیشه و هر لحظه و هر کجا که هستین شاد و پیروز باشین

مهتاب زاهدی جمعه 6 اسفند 1389 ساعت 19:19 http://mohandesakele.mihanblog.com

عیب نداره. شانس آوری آشنا داشتی. اداره ی ما با اینکه دولتی و بسیار مهم هست٬ به دلیل روابط استراتژیک با مخابرات نزدیک ۴۰ روز بهمون پورت اینترنت ندادن...
حالا اونوقت بازار هم پر شده از داروهای مکمل و سفت کننده و دیر کننده و استفرالله... ایشون معلوم نیست چند تا چند از این اعضا دارن!!!!
واقعاْ یه سوال!! اینقدر مردان جامعه ی ما از ناتوانی جنسی رنج می برن؟؟؟ بعید می دونم ها!!!!!

البته کم نیست که اینجور تبلیغات داره دیگه

فریبرز جمعه 6 اسفند 1389 ساعت 19:30

سلام دکتر جان خسته نباشی یه سوال داشتم این سوالات امتحانه دستیاری رو از کجا میتونم پیدا کنم؟

سایت انجمن دستیاری برو تو لینکای من هست

فاطمه خوشدل جمعه 6 اسفند 1389 ساعت 22:02 http://yeksobh.blogfa.com/

الهی چه زندانی های نازی
خب جناب دکتر چی کارشون دارید بذارید فکر کنن داداش مرفینه!

ناهید کوچولوو شنبه 7 اسفند 1389 ساعت 01:49 http://mohandes-kocholooo.blogfa.com/

اسفند دود کنید واسه مخابرات

شهناز شنبه 7 اسفند 1389 ساعت 11:01


سلام دکتر جان شاید از این راه بتونن اون مواد مضر را جایگزین یک مواد بی خطر یا کم خطرتر کنن . در ضمن برای موفقیتت در امتحانها تبریک عرض می کنم امیدوارم همیشه موفق باشی.

مرسی

خوشحال ها شنبه 7 اسفند 1389 ساعت 11:06

باز خوبه که یه اشنا پیدا کردی من که نه آشنا نه غیر آشنا هیچ کدوم کمک نکردن وadsl وصل نشدکه نشد،من هم مجبورم ازadsl شرکت استفاده کنم .وگرنه منو سوء استفاده.
باز هم خوش به حالتون که تا چند روز آینده وصل میشه

مرسی
قراره امروز وصل بشه

منجوق شنبه 7 اسفند 1389 ساعت 12:11 http://manjoogh.blogfa.com/

میگم شاید فکر میکرده خیلی مرده بیشتر از بقیه داره
من بودم معاینه اش می کردم شاید راست میگفته
راستی استن هم می تونه مخدر حساب بشه؟
بوش به من می خوره حالت منگی بهم دست میده

سلام
معاینش کردم
استن بعیده ولی بعضی ها به چسب و بنزین و..معتاد میشن


دکی جون از خد مخابرات میگرفتی فکر کنم راحت تر بودی ها
ما که گرفتیم از جایه دیگه
حالا میگن مخابرات بهتره و از این حرفها
ولش کن برو حالشو ببر
فیس بوک برو


قند وعسل یکشنبه 8 اسفند 1389 ساعت 08:34

سلام دکتر
مطالبات جالبه امیدوارم موفق باشی مر۳۰

نرگس یکشنبه 8 اسفند 1389 ساعت 11:37 http://kho0namo0n.blogfa.com

جدی نگیرید این قضایا رو ته تهش وقتی بعد از این همه دردسر اینترنتتون وصل شد باید بدوید دنبال وی* پی* ان چون همگی فیلتر این سایتا حتی لغت نامه دهخدا باور نداری چک کن

تیراژه یکشنبه 8 اسفند 1389 ساعت 11:40

سلام جناب دکتر . همینه دیگه .
این تکنولوژی برتر از یه طرف به آدم فشار میاره و اون پیچوندنه از طرف دیگه .
من که بیخیال اینترنت پرسرعت در منزل شدم تو شرکت میام وبگردی می کنم . موفق باشید.

مرسی از پیامهای زیبا و زیادتون

پارمیدا یکشنبه 8 اسفند 1389 ساعت 11:57

سلام مجدد
ممنونم دکتر الان اکثر ابهامات درون ذهن من رفع شد.
ممنونم از پست زیباتون اما شایان ذکره که بگم اینا احتمالا یه فن ژانگولر مانند زدن به خط شما و یه ارتباطی هم به خط اون خانوم پیر داره گویا... چون این مدل خطها تا سال دیگه که کلا جمع بشه خیلی اذیت میکنه تا بخواد عوض بشه.

انفرادی(آقای سین) یکشنبه 15 اسفند 1389 ساعت 21:00 http://enferadi0098.blogsky.com

لایک برای زندانی پی نوشت ۱

باران از لاهیجان یکشنبه 11 اردیبهشت 1390 ساعت 16:26 http://sellule68.blogfa.com/

پی نوشتاتون خیلی باحال بودددددددددددددد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد