خاطرات یک پزشک سابق زندان

یک پزشک از گوشه ای از این سرزمین.

خاطرات یک پزشک سابق زندان

یک پزشک از گوشه ای از این سرزمین.

شانس؟

دیروز رفتم پروانه مطب نداشته را دوباره تمیدید کنم که مسئول دفتر نظام پزشکی گفت:

97هزار تومان حق عضویت پارسال و امسال را باید بریزی به حساب.

گفتم بابا امسال که هنوز شروع نشده؟

گفت:جلو جلو میگیریم که بدید

گفتم:من موندم این نظام پزشکی چیکار برای ما میکنه که سالی 50 هزار تومان هم باید حق عضویت بدیم اونم زوری

گفت:78 هزارتومان هم بابت صدور پروانه و 10 هزار تومان هم بابت اداره هم باید واریز کنی

و در ضمن گواهی امتیازات باز آموزی را هم بیاری

رفتم دفتر اداره آموزش مداوم دانشگاه و گواهی های آموزشی را بردم تا حساب کنه امتیازم را و یه نامه بده .حساب کرد 3 بار و بعد گفت دو تا از گواهی ها مشابه هستند و فقط امتیاز یکی شون محسوب میشه؟

میگم :شما مشابه صادر کردی من چیکار کنم

میگه:باید دقت میکردی؟

میگم:شما بعد از یک ساعت کنجکاوی تازه فهمیدی من از کجا بفهم

میگه؟نمیشه باید 20 امتیاز جور کنی؟

میگم:شما برنامه دارید این ماه؟

میگه:نه

به هیچ صراطی مستقیم نیست که نامه صادر کنه 

من موندم با 20 امتیاز که اورژانسی از جای باید جور کنم

حوصله مرده را ندارم.بهش میگم شما واقعا دارید به پزشکا و جامعه و علم دنیا با این کاراتون خدمت میکنید و چقدر این باز آموزی ها شما دارای نکات ارزشمندی هست

بیخیال میشیم و میاییم تو اینترنت سرچ کنیم ببینیم جای آن لاین گواهی میده که میبینم بعله ویندوز هم بالا نمیاد.

دوباره ویندوز نصب میکنم و چند تا دانشگاه پیدا میکنتم که آن لاین دادن گواهی آنها هم یک ماهی طول میکشه

-صبح پا میشیم بریم سرکار میبینم ماشین روشن نمیشه.هل میدیم.نمیشه

هیچی بی ماشین هم که کاری نمیشه کرد.بی خیال رفتن سر کار میشیم و میشینیم پای کامپیوتر .20 امتیاز زوری باز آموزی را چه جور جور کنیم.یا ماشین رو یه کاریش بکنیم.تازه تو این همه بدبختی ف ی ل ت ر شکن هم کار نمیکنه




نظرات 18 + ارسال نظر
ناهید کوچولوو دوشنبه 5 اردیبهشت 1390 ساعت 12:13 http://mohandes-kocholooo.tk/

خدایشش دلم واست سوخت.
یه بسم الله بگو و از یه جایی شروع کن

مریم دوشنبه 5 اردیبهشت 1390 ساعت 12:16

آره بخدا راس میگی شما.از در نظام پزشکی که میخوایم بریم تو باید چک بکشیم تا راهمون بدن.خوره پول داره. مگه چکار میکنه برا پزشکا.
رو دور بد شانسی بودین اون روز ها:)

شهناز دوشنبه 5 اردیبهشت 1390 ساعت 12:26

سلام دکتر جان میفهمم که چی میگی همچین مواقع آدم دلش میخواه زمین و زمان رو به هم بدوزه ازتمام وجود آدم آتش زبانه میکشه ولی چه میشه کرد به غیر از خونسردی و بیخیالی . خدا بهت صبر و استقامت بده.

ارزو دوشنبه 5 اردیبهشت 1390 ساعت 14:06 http://www.honney68.blogfa.com

سوای اون پل زوری که ازتون میگیرن
کارتون چقدر سخته.چه روحیه مقاومی باید داشته باشید که از وضعیت آدمای اونجا نشکنید

شامل دوشنبه 5 اردیبهشت 1390 ساعت 14:59

صد بار بهت نگفتن اینقده درس نخون برو عمله شو به خوردت نرفت دیگه.میرفتی عمله میشدی ماهی 400تومن بهت میدادن 40تومن بیمه،5 تومن بیمه تکمیلی،کمی مالیات و...ازت کسر میکردن.تازه لگنت هم هیچ وقت روشن نمیشه و هر روز باید هل بدی تا قوی بشی،اینترنتت هم دیال آپ بود که هیچ وقت فیلتر شکن کار نکنه که خدایی نکرده منحرفشی و از چیزایی که نباید سر در بیاری.دیگه این مشکلایی که گفتی رو نداشتی و یه زندگی باحال داشتی و بقول معروف بخند تا دنیا به ریشت بخنده

زنده دوشنبه 5 اردیبهشت 1390 ساعت 15:43 http://blacklotus.mihanblog.com

کِلکــ شید دوشنبه 5 اردیبهشت 1390 ساعت 15:49 http://hoorshid.blogsky.com\

دکتر سرچ کنید یه شهر دیگه یه دو روز برید کنفرانس گواهی رو بگیرید بیایید


این جا این کارو می کنیم

دلژین دوشنبه 5 اردیبهشت 1390 ساعت 20:01 http://drdeljeen.com

دکتر جون یعنی از هر چی نظام پزشکی و امتیاز مداوم و مدون و کنگره و پروانه ست حالم بهم میخوره
دارن ظلم میکنن در حق ما بخدا...چقدر پول بدیم واسه این بازآموزی و کنگره ها...چقدر بیخودن این برنامه هاشون

درسته
منتها نمیدونم چرا پزشکا ودندان پزشکها و..کاری نمیکنن

دیادیا بوریا دوشنبه 5 اردیبهشت 1390 ساعت 20:35

دکتر انگار روزت نیست امروز....
در مورد گواهیی دقیقا چی می خوای
من چند تا کنفرانس رفتم که دو تا از اونا گواهیی رو بدون اسم به ما دادن چون وقت ریجستر نداشتن
مهر و امضا داره ولی گواهی خالیه.....گفتم شاید به دردتون بخوره البته فکر می کنم شما مورد داخلی باید داشته باشید اره؟ یعنی تو اینترنت دنبال موارد داخل کشور بودید؟؟ یا می تونید گواهی خارج از کشور رو هم ارائه بدید؟

سلام
مخلصم یابک جان
یعنی تو امداد غیبی هستی بابک
امکان داره واسه من اسکن کنی
اسم و شماره نظاممو تو پیام خصوصی میزارم برات
بعید این کارشناسای نظام اینجا شعورشون برسه که اسکننو بررسی کنن

بلندترین دوشنبه 5 اردیبهشت 1390 ساعت 21:16 http://www.bolandtarin.blogfa.com

من بودم زنگ می زدم 110

110؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

یک اشتباه معمولی دوشنبه 5 اردیبهشت 1390 ساعت 22:32 http://injamilan.blogfa.com/

از اون روزای سسسسسسسسسگییییییی بوده ها !

ماری سه‌شنبه 6 اردیبهشت 1390 ساعت 11:45

ترافیک مصیبت :(

نرگس سه‌شنبه 6 اردیبهشت 1390 ساعت 20:24 http://kho0namo0n.blogfa.com

می شه گفت آخی!

من اینجور مواقع میگم:
It never rains but it pours

محمدجواد چهارشنبه 7 اردیبهشت 1390 ساعت 02:35 http://arsha73.blogfa.com

سلام دکتر جان!!!!!!!!!
وبت خیلی قشنگه ما که مریدت شدیم....
به وب منم سر میزنین...خوشحال میشم....

مستوره چهارشنبه 7 اردیبهشت 1390 ساعت 12:28 http://shaparaksh.blogfa.com/

سلام
واقعاْ چه روز سختی رو گذروندی....ایشالله که همه چیز درست بشه
متاسفانه تو این مملکت فقط می شه دعا کرد

mi86 شنبه 10 اردیبهشت 1390 ساعت 23:13

دکتر جان دانشگاهای علوم پزشکی برا اینجور موارد اورژانسی هم راه حل دارن. یه کتابایی رو باید ازشون بخری و به تستای ضمیمه جواب بدی معمولا امتیازام بالاس، حوالی 15 تا 20.

سلام
کتابا که دیگه داره جاشو به cd میده
اینها یه مشکل دارند که دیر صادر شدن گواهی ها میباشه
گاه تا چند ماه طول میکشخ تا گواهی بیاد

[ بدون نام ] چهارشنبه 21 اردیبهشت 1390 ساعت 01:10

همکار گرامی سلام. باید یه خبر جدید هم از نظام پزشکی داشته باشید تا احساس خوشبختی بهتون دست بده که قبلا کارت نظام گرفتید!!
مدتیه نظام پزشکی پشت کارتها تاریخ اعتبار می زنه و هرسال وقتی تاریخ انقضای پزشک تموم میشه!! علاوه بر همه ی اخاذیهای قبلی و حق سالانه و .... برای تمدید کارت واسه یک سال 12هزارتومن می گیره!!! واقعا شورش رو در اوردن دیگه.

خدا را شکر کارت ما قدیمی تره و تمدید نمیخواد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد