خاطرات یک پزشک سابق زندان

یک پزشک از گوشه ای از این سرزمین.

خاطرات یک پزشک سابق زندان

یک پزشک از گوشه ای از این سرزمین.

بوی گندم

اهل طاعونی این قبیله مشرقی ام
تویی این مسافر شیشه ای شهر ٿرنگ
پوستم از جنس شبه ، پوست تو از مخمل سرخ
رختم از تاوله ، تن پوش تو از پوست پلنگ
بوی گندم مال من ، هر چی که دارم مال تو
یه وجب خاک مال من ، هر چی می کارم مال تو
تن من خاک منه ، ساقه گندم تن تو
تن ما تشنه ترین تشنه یک قطره آب
بوی گندم مال من ، هر چی که دارم مال تو
یه وجب خاک مال من ، هر چی می کارم مال تو
شهر تو ، شهر فرنگ ، آدم هاش ترمه قبا
شهر من ، شهر دعا ،همه گنبداش طلا
تن تو ، مثل تبر ، تن من ریشه سخت
تپش عکس یک قلب ، مونده اما رو درخت
بوی گندم مال من هر چی می کارم مال تو
نباید مرثیه گو باشم واسه خاک تنم
تو آخه مسافری ، خون رگ اینجا منم
تن من دوست نداره زخمی دست تو بشه
حالا با هر کس که هست هر کس که نیست داد می زنم
بوی گندم مال من هر چی که دارم مال تو
یه وجب خاک مال من هر چی می کارم مال تو

 

شهیار قنبری

نظرات 4 + ارسال نظر
شهناز جمعه 30 اردیبهشت 1390 ساعت 21:50

سلام دکتر جون ترانه هایی که داریوش خونده همه قشنگ و پرمعناست . بسیار زیبا

eliya یکشنبه 1 خرداد 1390 ساعت 10:55 http://www.maried.mihanblog.com

salam.webloge kheili gashangi darin matalebetoon kheili khuban age mayel be tabadole link hastin mano ba name zir link konin bad begin ba che nami linketoon konam.hatman behemoon sar bezanin montazerim.
ماجراهای دوران نامزدی ما زیر یک سقف

معلم کوچولو یکشنبه 8 خرداد 1390 ساعت 10:40 http://smallteacher1.blogfa.com/

دکتر جواب منو ندادی! دوتا سوال تو قسمت نظرات وبلاگت پرسیدم. لطفا ج-و-ا-ب بده

معلم کوچولو یکشنبه 8 خرداد 1390 ساعت 11:06 http://smallteacher1.blogfa.com/

من الان جواب شما رو خوندم. وای دکتر! من خیلی دارم ازت خجالت میکشم. کمی هم به من حق بده. تصور ذهنیم این بود. من که تابه حال با یه پزشک زندان برخورد نداشتم. فقط اون چیزی رو که دیده و خونده و شنیده بودم. منو می بخشی دکتر؟ خواهش میکنم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد