خاطرات یک پزشک سابق زندان

یک پزشک از گوشه ای از این سرزمین.

خاطرات یک پزشک سابق زندان

یک پزشک از گوشه ای از این سرزمین.

بازهم با پسرکی که طرفدار کریم باقری است

سلام

گاهی آدم فکر نمیکنه بشه یه کار بزرگی کرد آونهم با این امکانات

.و هیچ وقت به فکرش نمیرسه در گوشه و کنار این سرزمین کسانی هستند که نتها ژست انسان دوستی دارند بلکه با عملشون این کار ها را میکنند .بی آنکه منتی بر کسی داشته باشند

برای حل مشکل این پسرک ایمیلهای به دستم رسید که من هم مشخصات و..را در اختیارشان گذاشتم و امیدوارم آنهای که دست توانای دارند با نجات یک کودک انسانیت خود را به منصه ظهور برسانند

امروز در کانون:

امروز به کانون رفتم تا هم بچه های کانون را ببینم و هم صحبتی با مددکار کانون.این دوست کوچکمان بود تا مرا دید دوید و سلامی کرد .لباس پرسپولیس بر تنش نبود .گفتم تاو چه جور پرسپولیسی هستی که لباس پرسپولیس را نپوشیدی .با سرعتی فراوان رفت و با پیراهن پرسپولیس برگشت.

به مددکار آنجا گفتم ممکنه چند تا عکس از این دوستمان به من بدهید .ترسید.دکتر باید با خیلی جاها هماهنگ بشه و...دیدم بهتر که نگیرم .چون همین امروز فردا هم هست که شاید مجبور شوم به این وبلاگ هم خاتمه دهم

یک نوجوان دیگر هم بود .پسری بینهایت مظلوم و 13 ساله که مددکار میگفت با پرداخت مقداری پول رضایت شاکیش جلب می شود .منتها این پسر نه کسی را دارد که پیگیر کارش باشد و توان مالی .مدتهاست که با پرداخت وثیقه آزاد میشود ولی هیچ کس را ندارند که این وثیقه را تامین کند و درزندان به سر میبرد

مددکار گفت دکتر شما از آشناهای کریم باقری هستی؟

گفتم نه؟

ولی ممکنه بتونم کریم باقری را اینجا بیاورم تا واسطه رضایت شود برای این پسرک.و یا تامین مالی برای آزادی علی رضا

ولی شما به این بچه ها چیزی نگو که امیدوار بشوند

گفت چه جوری؟

گفتم این قسمتش با خداست شاید جور شد .

پی نوشت:

1-دوستان عزیزی که پیشنهاد کمک داده اند لطفا اسمی از این وبلاگ نببرید

با ایمیل من تماس بگیرید.

2-فیلتر شدن به کنار حوصله بقیه دردسرهای ناشی از وبلاگ نویسی و .... را ندارم.در یک پست که قبلا توضیح دادم.باز هم سوالی بود ایمیل بزنید

3-امیدوارم در این روزها من خبر آزادی این دو کودک را به یاری شما به گوشتان برسانم

4-آیا ممکن است؟

نظرات 14 + ارسال نظر
می خواهم بنویسم چهارشنبه 11 خرداد 1390 ساعت 17:28 http://gol-e-kashi.persianblog.ir

خصوصی :
سلام .
من در مورد اسکان این بچه ها بعد از آزادی پرس و جو می کنم و خبر می دم .

موفق باشید .

ناهید کوچولوو چهارشنبه 11 خرداد 1390 ساعت 18:15 http://mohandes-kocholooo.tk/

غیر ممکن ، غیر ممکن است .
من امیدوارم .

سلام چهارشنبه 11 خرداد 1390 ساعت 18:35

خوب من همونم که پشه نیشم می زنه. گفتم آقامون!بیاد احتمال زیاد کمک می کنیم و حتما ایمیل می زنم. چشم اسمی از وبلگ شما نمی بریم. ولی خانواده ای با این توان مالی کم اگه بچشون بیاد بیرون اصلا به صلاحش نیست. من پارسال به بچه های کار به طور داوطلبانه در محله عولادجان تهران در یکی از خانه هایی که توسط شهرداری مخصوص این کار ایجاد شده درس می دادم البته بعد به مادرهاشون بیشتر درس دادم. خلاصه می خواستم اینو بگم که این بچه ها بیان بیرون خیلی اذیت می شن حد اقلش اینه که اگه توسط بزرگتر ها مورد تجاوز مالی و جنسی قرار نگیرن درس درست و حسابی هم نمی خونن. اگه فکر می کنی محیط کانون مناسب تره من دنبال کارشو می گیرم و صبر می کنم تا وقتی به سنی رسید که مجبور بود از کانون بیاد بیرون براش اقدامی بکنیم که حد اقل سنین بحرانی نوجوانیشو اونجا با چهارتا آدم درست حسابی مثل شما برخورد داشته باشه و حتما رو آیندش بهتر تاثیر می ذاره.
منتظر نظرتون هستم

شهناز چهارشنبه 11 خرداد 1390 ساعت 19:18

سلام دکتر جان ای کاش از طر ف کانون یک حسابی برای این گونه بچه ها باز کنه تا هر که در حد توان مالیش که میتونه کمک کنه یا شما این پیشنهاد رو به مسئولین کانون ارائه بدین شاید مشکلی از مشکلات این بچه رفع بشه .

زهرا پنج‌شنبه 12 خرداد 1390 ساعت 10:08

چقدر پول لازم هست تا این پسر آزاد بشه

با مددکارش و خانواده شاکی باید صحبت بشه
کمتر از یک دیه احتمالا
شماره مددکار و زندان هست
اگر تمایل به کمک بهش داشتید ایمیل بزنید

ساعت سپید شب پنج‌شنبه 12 خرداد 1390 ساعت 10:58 http://whitehour.persianblog.ir/

من کاری جز دعا کردن از دستم بر نمیاد.شما روح بزرگی دارید که اینقدر به فکر حل مشکلات مردم هستید.لطفا به نوشتن ادامه بدید.شاید از این طریق کسی بتونه به واسطه شما کاری کنه

رومینا پنج‌شنبه 12 خرداد 1390 ساعت 13:52

من از خجالتم در مقابل بزرگی شما و همه کسانی که کمک میکنن هیچی نمیگم. زنده باشین

بهار پنج‌شنبه 12 خرداد 1390 ساعت 15:14 http://gozashtehagozashte.blogfa.com

سلام
چقدر دلم می خواست توانایی اش را داشتم و به همه ی اونها کمک می کردم.ولی افسوسسسس

ژینوس جمعه 13 خرداد 1390 ساعت 08:56

جمعیت دانشجویی امام علی یکی از کارهایی که میکنه برای ازادی بچه ها است اسم طرحشون هم طفلان مسلم است بعد از ازادی هم مراقبشون هستن این شماره تلفن این جمعیت است۲۳۰۵۱۱۱۰و۰۹۱۹۶۳۴۸۳۹۲ برای اطلاعات بیشتر مجله زندگی ایده ال شماره۸۷ نیمه اول خرداد رو بگیر

حسنا شنبه 14 خرداد 1390 ساعت 18:23 http://danesh4000.blogfa.com

سلام
امروز دو سه ساعت به جای اینکه طرح های تحقیقم را کامل کنم..نوشته های یک پزشک زندان را خواندم!!درد کشیدم .

توحید بختیاری شنبه 14 خرداد 1390 ساعت 21:48 http://www.tohidbakhtiary.ir

سلام
نگران نباشید.
با قدرت به وبلاگ نویسی ادامه دهید و اخبار این کودکان نیازمند را منعکس کنید.
هیچ مشکل قانونی و ایراد حقوقی در انعکاس اخبار این بچه ها در فضای مجاز وجود ندارد.
خصوصاً اینکه شما به حامیان شماره و آدرس کانون را می دهید و فقط واسطه اتصال حامیان با نیازمندان هستید.

زنی به اسم من شنبه 14 خرداد 1390 ساعت 23:51 http://www.beasmeman.blogfa.com

یه سری از مطالب رو خوندم
خدا بهت صبر بده
من بودم شک ندارم که الان تو تیمارستان بودم

منتظر یکشنبه 15 خرداد 1390 ساعت 15:03 http://ahdentezar.blogfa.com

طرح جمعی خواندن دعای عهد امام زمان عج ،

چهل روز از 18 خرداد ماه تا نیمه ی شعبان ( 26 تیر ماه )

اگر مایل به شرکت در این طرح هستید لطفن در نظرات پست آخر اعلام بفرمایید

و در صورت تمایل دوستان و آشنایان رو هم دعوت کنید

اگر مایل نیستید احتیاجی به ذکر نام در قسمت نظرات نیست اما لطفن تعداد نفرات شرکت کننده رو ذکر بفرمایید و دیگران رو هم همراه کنید

نیت جمعی ، سلامتی مولا عج و تعجیل فرج و حوائج جمع است

saba دوشنبه 16 خرداد 1390 ساعت 19:56

salam chand vaghti mishe k weblogeton naumdam.tabrik migam ke az zendan khalas shodin va tabrik bishtar inke hanuz be fekre komak be baghiein vaghean mer30!!!!baratun arezuye moafaghiat mikonam.yani mishe manam ye ruz ms u besham?

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد