خاطرات یک پزشک سابق زندان

یک پزشک از گوشه ای از این سرزمین.

خاطرات یک پزشک سابق زندان

یک پزشک از گوشه ای از این سرزمین.

برای آمنه بهرامی او که چشمانش را بخشید

او سالهاست که دیگر نمیبیند

او از آن زیبایی خدادادی دیگر بهره ای ندارد

او با خیلی از آرزوهایش خداحافظی کرده



ولی او بخشید 

تا به خیلی ها بگویید بخشیدن چیز دیگری است




نظرات 16 + ارسال نظر
آرزو دوشنبه 10 مرداد 1390 ساعت 11:33

کار بزرگی بود با این درد بزرگ

nady دوشنبه 10 مرداد 1390 ساعت 12:55

bakhshid yani taraf zendan nemire???

چرا
الان که هفت ساله زندانه

بانو جان دوشنبه 10 مرداد 1390 ساعت 13:19 http://manevelgard.blogfa.com/

کاش یاد بگیریم...

راحله دوشنبه 10 مرداد 1390 ساعت 13:21 http://www.azqalamoftade.blogfa.com

دوست داشتم جای اون دکتری بودم که می خواست اون حکم رو اجرا کنه! به نظرتون چه حالی داشت؟

هموطن دوشنبه 10 مرداد 1390 ساعت 15:22

الان خیلی از اونایی که هنوز نقشه اسیدپاشیشونو عملی نکردن توو دلشون دارن میخندن!!!اون فکر کنم این کارو نکرد که همه بگن بخشش از بزرگانه این کارو کرد چون نتونست رذل باشه همونطور که تقاضای قصاص کرد نه بخاطر خودش به خاطر دختران ایران ولی اونایی که باید میفهمیدن......!!!این وسط کی به فکر دخترای ایرانه؟؟غیر از امنه که دل رحمیش نذاشت کاری کنه نه برای خودشو ونه دخترای ایران!!!!الان باید افتخار کنیم به امنه یا شرمسار باشیم از زندگی تو همچین دنیایی؟

آمنه قابل ستایشه که بخشید
ولی باید مجازات های مناسب مثل بقیه ممالک مترقی وجود داشته باشید تا کسانی که این نقشه ها را دارند بدانند که اگر جرمی مرتکب شدند باید سالهای زیادی از زندگی را در زندان باشند بی هیچ بخششی

دلژین دوشنبه 10 مرداد 1390 ساعت 15:47 http://drdeljeen.com

روزی رو دارم میبینم که مجیدها پرروتر و وقیحتر شدند

آروشا دوشنبه 10 مرداد 1390 ساعت 17:49 http://mybedroom.blogfa.com/

سلام
به نظر من کار بسیار بزرگی کرد خود من به خاطر یه حرف که بهم برخورده میریزم به هم چه برسه به....
راستی مطلب قبل رو خوندم به نظر من با سلامت همکاری کنین به چند دلیل که البته یه پیشنهاده خودتون بهتر میدونین

tt دوشنبه 10 مرداد 1390 ساعت 22:48

در بزرگی کار خانم آمنه شکی نیست. اما من اولین بار هست که در حکم قصاص خوشحال نیستم از اجرا نشدنش. باید در ازای کور نکردن اون موجود لجن، حدداقل 40 سال زندان براش تقاضا می کرد. همونطور که خودش در مصاحبه با رادیو امریکا گفت بعد از اینکه خانواده اش و خودش فهمیدند آزاد نشده بلکه به زندان میره تا دیه چند صد میلیونی رو بده، شروع به فحاشی به خانم آمنه کرد. آن جانور برای جامعه ی ایرانی و بشریت خطرناک است. آرزو می کنم بعد از اینکه آمنه پولش رو گرفت, زندانی ها توو زندان دخلش رو بیارن و بکشنش.

رها(من و نمی دونم) سه‌شنبه 11 مرداد 1390 ساعت 00:53

خیلیییییییییییییییییییییییی ناراحت کننده بود!!!
من که هیچی نمی تونه روم اثر بزاره!!! خیلی استرس گرفتم!!!
اصلا می خوام برم بیرون استرس دارم!!!
آخه اینا روانین !!!
همیشه هی فکر می کنم اگه این اتفاق مثلا برای خودم بیفته چی کار می کنم!!! از دیروز خودم رو
می زارم جاش دیوونه می شممم
واقعا چی می شه آدم انقدر پست می شه ....
مردککک ..............

ایرمان سه‌شنبه 11 مرداد 1390 ساعت 02:09

این بزرگواری ها متاسفانه لیاقت می خواد که نیست!

سایت تبریک ایرانیان سه‌شنبه 11 مرداد 1390 ساعت 11:05 http://www.e-tabrik.com

سایت تبریک ایرانیان
به شیوه ای متفاوت تبریک بگویید
www.e-tabrik.com
تبریک به دوستان:
تولد-عقد و ازدواج -موفقیت تحصیلی-(قبولی دانشگاه، کارشناسی ارشد، دکترا، شاگرد ممتازو موفقیت های ورزشی عزیزانتان را تبریک بگویید.
تبریک سفر حج و عتبات
تبریک اعیاد ملی و مذهبی
عید نوروز-عید فطر-عید قربان-عید غدیر
تبریک تولد اهلبیت علیهم السلام
ارسال پیام دوستی و ابراز محبت به عزیزانتان در سراسر جهان
و هر پیام دیگری به دلخواه شما !

رزرو تبریک به دوستان!
شما می توانید تاریخ نمایش تبریک در سایت و ارسال sms و e-mail را تعیین کنید. در تاریخ تعیین شده تبریک شما به نخاطبتان ارسال خواهد شد.
www.e-tabrik.com

ارسال sms و e-mail به صورت رایگان:
پس از ثبت نام در سایت و ارسال تبریک، از طرف سایت به صورت خودکار به شماره همراه مخاطب تبریک شما پیامک داده می شود و مخاطبتان را از ارسال تبریک توسط شما آگاه می کند همین طور به ایمیل مخاطب شما به صورت خودکار ایمیل اطلاع رسانی مبنی بر درج پیام تبریک در سایت ای-تبریک ارسال می شود

ارسال هدیه:
شما می توانید برای عزیزانتان از طریق ای-تبریک کادو و هدیه به مناسبت های مختلف ارسال کنید.ای-تبریک کادوی انتخابی توسط شما را به سراسر جهان پست می کند.
www.e-tabrik.com

هادی سه‌شنبه 11 مرداد 1390 ساعت 11:16 http://ghalandar88.blogfa.com/

سلام
خوندنی بود عزیز

[ بدون نام ] سه‌شنبه 11 مرداد 1390 ساعت 11:37 http://www.azadikhah.blogsky.com

راحله خانم دکتر این حکم را اجرا نمیکرد. برادر آمنه قرار بود انجام بده.جالبه بدانید حکم چند وقت پیش به علت نیامدن پزشک سر صحنه لغو شد

الهام سه‌شنبه 11 مرداد 1390 ساعت 19:43

با خودم فکر میکنم دکتر که اگه اینجا کشوری پیشرفته بود آیا مردی،انسانی پیدا می شد تا بزرگی روح ،قدرت بیان،ایستادگی و عظمت روحی این دختر رو درک کنه و در کنارش زندگی ای متفاوت اما قابل ستایش رو تجربه کنه؟ولی بعد می بینم نه!!نیست کسی به مانند اون پسر خارجی که با همکلاسی مبتلا به سرطانش ازدواج کرد و او را به آرزوش رسوند و گذشت طعم عشق رو بچشه و سه روز بعدش دختر فوت شد!نه از روی ترحم که از روی عشق،انسانیت که در اینجا ترحم معنی ای نخواهد داشت.
نه! در سرزمین من و در سیاره من ،انسانها تنها به فکر خود هستند .کمند کسانی که زیبایی سیرت از صورت براشون مهمتر باشه.حتی کسی تا حالا پیدا نشده در راه مخارج درمانیه آمنه کمک کنه .حاضریم به زلزله زدگان و بدبخت بیچاره های دیگر کشورهای دوست و غیر دوست به خاطر پز دادن و امیال سیاسی کمک کنیم ولی به کسی از سر انسان دوستی نه!!که ما مردگانی متحرک بیش نیستیم!!!همه ما در عمل مجید و مجیدها همراهیم چرا که امنه و آمنه ها رو زیر نگاهها و کج اندیشی هامون نابود میکنیم و ایستادگی هاشونو به سخره میگیریم!

خورشید یکشنبه 16 مرداد 1390 ساعت 10:50 http://www.nimepenhan.blogfa.com

بخشیدن کار بزگیه و بزرگی می خواد ولی به نظرم یه جوری این آدما باید تنبیه بشن وگرنه بقیه هم این روش رو در پیش می گیرن و آخرش هم می دونن که شاید یکی ببخشدشون و جامعه فشار بیاره که قصاص نشن و..... ولی آره آمنه کاری کرد که از عهده هر کسی بر نمیاد

من شنبه 22 مرداد 1390 ساعت 13:40

یکی از دوستان گفت دختر و پسری سانتری مانتال به مدعوین جشن عروسیشون گفتن اگه خواستید بما کادو بدید پولش رو به حساب خانم بهرامی واریز کنیدندی.
واقعا خیلی قشنگ بود خواستم شما هم شاد شدندی.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد