خاطرات یک پزشک سابق زندان

یک پزشک از گوشه ای از این سرزمین.

خاطرات یک پزشک سابق زندان

یک پزشک از گوشه ای از این سرزمین.

متخصص روح و روان و جرم های آبرومند

چهارشنبه تعطیل بود و نتیجه منطقی این است که امروز که پنج شنبه باشد من باید به اندازه ۳ روز معمول مریض ویزیت کنم.

نکته جالب اینجاست که روزی که فرداش تعطیله تعداد بیماران زیاده چون فراداش تعطیله و روز بعد از تعطیلی هم تعداد بیماران زیاده چون روز قبلش تعطیل بوده و حالا شما سرانگشتی حساب کنید امروز که هم روز فبل و هم روز بعدش تعطیله چه خبری بوده


متخصص روح و روان

ورودی ها ی زندان که معاینه میشوند معمولا برای اینکه قرص های اعصاب برایشان تجویز شود مدعی هستند که بیماری اعصاب دارند و زیر نظر متخصص هستند و معمولا با چند سوال ساده من به حقیقت ماجرا  مشخص میشود از جمله مورد زیر


زندانی جدیدالورود:من اعتیاد دارم و بیماری اعصاب

من:اسم بیماری اعصابت چیه؟

زندانی:بیماری اعصاب

من:پیش چه دکتری میری؟

زندانی:متخصص روح و روان

من:داروی چی برات تجویز میکنه؟

زندانی:کاوناز-دیاز-تریپ

من:عجب متخصص با حالی بوده میشه آدرس مطبشه بدی من هم یه سر برم اساسی روح و روانم ریخته به هم


زندانی دیگر:من مریضی اعصاب دارم

من:خوب پیش کی میرفتی اسم مریضت چیه

زندانی:پیش کسی که نمی رفتم خودم  می رفتم از داروخانه قرص اعصاب  می گرفتم


جرم های آبرومند

بعضی زندانی ها که جرایمی مثل سرقت های الکی (آفتابه دزدی که اکثرا معتادان می باشند که این دزدی ها طیف وسیعی دارند از دزدیدن کبوتر تا سیم برق -تلویزیون خانه-برنج از مغازه و.......)و جرایم اخلاقی(تجاوز و..)دارند در زندان این که چه جرمی را دارند مخفی میکنند و سعی می کنند که جرم خود را جرم های آبرومند و با کلاس جلوه دهند از جمله سرقت مسلحانه و درگیری یا درگیری با قاضی و مامور  و اختلاس و....

لیست زندانیان رو میزه و زندانیان که وارد میشوند من جرمشان را هم می پرسم و با لیست چک می کنم انجام این کار به نوعی زنگ تفریح می باشد

زندانی قدیمی بند متادون است و بارها و بارها به زندان آمده و رفته اسمش محمد است .ازش می پرسم جرمت چی بوده اینبار

میگوید:سرقت مسلحانه؟

لیست را نگاه میکنم جلوی اسمش اتهام یا جرمش را سرقت سیم های برق زده

میگم:از کی تا حاله سیم های برق را مسلحانه سرقت میکنند

میگه:دکتر جلوی این زندانی ها ما آبرو داریم




نظرات 24 + ارسال نظر
نیکا پنج‌شنبه 7 اردیبهشت 1391 ساعت 14:42 http://colorsofawoman.blog.com/

چه جالب اونجا هم با جرمهاشون کلاس میزارند؟

جرم شناس پنج‌شنبه 7 اردیبهشت 1391 ساعت 15:07 http://justiceways.blogfa.com

برای پایان نامم یه کارم در زندان بود و بین چندین زندانی باید یک پرسش نامه ایی به نام آیزینک که سه مقیاس رو بررسی می کرد رو می دادیم بهشون تا پر کنن
برای جالب بود که قسمت معرفی اولا بیشترشون خودشون رو با اسامی کامل معرفی کردند و جعلی
چون بعد که رفتم چک کردم ۸۰ درصد دروغ بود
و قسمت شغل و تحصیلات فقط ۱۸ نفر نوشته بودن مدیرعامل شرکت و رئیس بخش ورئیس ....و از همه جالب تر واسه خودم و هیات علمی که نظارت رو کارم داشتن و برخیشون جمعی از قضات بودن این جالب بود یک مقیاس از اون سه مقیاس میزان دروغگویی ر با افراد عادی مقایسه می کرد و میزان دروغ گویی اونها برابر با افراد عادی بود یعنی ۵۰ ۵۰ مساوی!!!!

یک محمد هستم پنج‌شنبه 7 اردیبهشت 1391 ساعت 16:02 http://yekmohammad2.persianblog.ir/

میگم صدا و سیما یه برنامه از زندانی ها و کارهاشون بسازه مثل توپ صدا میکنه. عجب عالمبه تو زندان.

.
.

آره عالم خاصی داره

vagrant پنج‌شنبه 7 اردیبهشت 1391 ساعت 16:10 http://www.vagrant.blogsky.com

خیلی حال میده آدم هر چند وقت یه بار بیاد تو این بلاگ بچرخه و بره
خوب باشی عزیز
خوب

حال خوب یا بد؟

هشت الهفت پنج‌شنبه 7 اردیبهشت 1391 ساعت 20:13 http://hashtalhaft.persianblog.ir

همین چیزا باعث میشه که 300 میلیارد بدزدند. برای حفظ آبرو دیگه...
ولی خیلی باحال بود...چه تفریحی شما داری

عموجون پنج‌شنبه 7 اردیبهشت 1391 ساعت 21:33

باحال مینویسی همیشه مستدام باشی

Homeyra جمعه 8 اردیبهشت 1391 ساعت 00:19

zendegi ba badtarin shekle momken khodesho behem neshoon dade.khoondadane webloget be andaze Feloxitini ke mikhoram,aram bakhshe

سپیده ( خاطرات من ) جمعه 8 اردیبهشت 1391 ساعت 11:14

نوشته هاتون رو خیلی دوست دارم
موفق باشید آقای دکتر

دریا جمعه 8 اردیبهشت 1391 ساعت 12:38 http://yourehearts.blogfa.com/

خوبی دوست خوبم .......اول از طرف من دختر نازت رو یه ماچ گنده کن......
چه جالب با دزدی هاشون کلاس میذارن .......
قلمت رو دوس دارم ...........
مواظب خودت باشی ها با این زندونیاااااااااااااا

ستاره! جمعه 8 اردیبهشت 1391 ساعت 20:41 http://paeiz66.blogsky.com

همیشه پست های شما رو که میخونم از خدا براتون کلی توان و انرژی مثبت برای تحمل کردن اون محیط منفی آرزو می کنم!

موفق تر باشین

همچنین

صدف جمعه 8 اردیبهشت 1391 ساعت 21:56 http://livelihood.mihanblog.com

سلام /من خواننده وبلاگ شما هستم .
امروز یک سئوال پزشکی از شما دارم و ممنون میشم به طور خصوصی در وبلاگم پاسخ دهید
پسرم میگرن داره ( از نوع سر درد و شکمی ) دکتر یک دوره پروپرانولول ۱۰ به او داد .یادمه هر هشت ساعت یک قرص
بعد از دو ماه / الان دوباره سردرد گرفته و تاری چشم
من به او همین فرص را دادم . همون هشت ساعت باید مصرف کنه ؟
شما معمولا برای میگرن چه نسخه ای تجویز می کنید
ممنون

دکتر دنیا شنبه 9 اردیبهشت 1391 ساعت 09:10

سلام دکتر جونوقتی همهههههههه دروغ میگن از یه زندونی چه توjavascript:void(0);قعی داره؟

lمنجوق شنبه 9 اردیبهشت 1391 ساعت 11:54 http://manjoogh.blogfa.com/

من هر وقت از زندانی ها چیزی می نویسی خنده ام می گیره اما با خودم فکر می کنم اینها برا من خنده دار و جالبه اما فکر نمی کنم برا شما این طوری باشه شما رو غمگین می کنه . براتون آرزوی آرامش و تحمل می کنم خسته نباشید

شهناز شنبه 9 اردیبهشت 1391 ساعت 13:43

دکترجون خدا بهت قوت بده که با این جماعت روبرو میشی

ش شنبه 9 اردیبهشت 1391 ساعت 14:39

با سلام
نامزدم اعتیاد داره بارها ترک کرده اما خیلی زود الوده شده انگیزه ترک داره اما ارده ش خیلی ضعیفه لطفا راهنمایی کنید

دیادیا بوریا شنبه 9 اردیبهشت 1391 ساعت 14:48

سلام دکتر
جالب بود....
ممنون بابت رمزگشایی اسرار زندان
می دونید ایرانی جماعت تو زندان هم به این فکر میکنه که دیگران چطور بهش نگاه می کنن و ابرو داری می کنه

لیلی یکشنبه 10 اردیبهشت 1391 ساعت 00:06

سلام دکتر خوبی؟
خیلی وقن بود نیومده بودم اینجا. دلم برات تنگ شده بود.
مثل سابق فعال شدی تو نوشتن انگار
میبینم که دونده ام هستی. موفق باشی

پروانه یکشنبه 10 اردیبهشت 1391 ساعت 10:02

خیلی بامزه بود.ممنون.امیدوارم زودتر محیط کارتون عوض بشه.

هیچکس یکشنبه 10 اردیبهشت 1391 ساعت 11:11 http://waveofocean.blogfa.com

دروغ نقل و نبات این مملکته.توی بیرون از زندان هم مردم با دروغ آبرو داری می کنند.میدونید چیه؟ما مفهوم "آبرو" رو اشتباه فهمیدیم.
درس می خوندم توی کتاب نوشته بود "عاقل یعنی کسی که مثل اکثریت اجتماع رفتار می کند."و این تعریف را مقابل جنون گذاشته بود.ما به طرز مرضی تایید طلب هستیم.

بیشعوری یکشنبه 10 اردیبهشت 1391 ساعت 14:34 http://www.lalikue.blogfa.com

آبرو؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

زهرا یکشنبه 10 اردیبهشت 1391 ساعت 16:16

سلام با تشکر از وب زیباتون، قلم روانی دارید و مسائل را ساده بیان میکنید. پایدار باشید

حنا یکشنبه 10 اردیبهشت 1391 ساعت 17:01

دکتر جووووون دمت گرم
ای ول دکتر جوووووووووووووووون
بیشتر بنویس{گل}

دنیا دوشنبه 11 اردیبهشت 1391 ساعت 08:50

سلام اقای دکتر اگه نمیتونین بهم اسمس بدید پس جواب سوالمو تو وبلاگتون بذارید ولی زیاد توضیح ندید که دادشم بفهمه اخه من به جواب اون سوال واقعا نیاز دارم از دکتر خودم یا دکترای بیمارستانم که میپرسم راستشو بهم نمیگن میگن مرگو زندگی دست خداست کمکم کنید

بستگی به نوع سرطان داره و این که متاستاز داده(اندان دیگر را درگیر کرده) یا نه
ولی سرطان ریه سرطان خوبی نیست
و همچنین زمان تشخیص که اینکه آیا بیمار قابل عمل هست یا نیست

شهین چهارشنبه 3 آبان 1391 ساعت 00:56

سلام من امشب اتفاقی وبلاگتون رو کشف کردم. خداییش کلی میخندین واسه خودتون. لبتون خندون.موفق باشید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد