خاطرات یک پزشک سابق زندان

یک پزشک از گوشه ای از این سرزمین.

خاطرات یک پزشک سابق زندان

یک پزشک از گوشه ای از این سرزمین.

این مهریه گرفتن داره؟

زندانی های  مهریه زیاد شدن گفتم که ولی این یکی دیگه خدایی مهریه گرفتن ازش ظلم مضاعف بود

۲۶ ساله بود با سل فعال و ایدز و چون سل فعال داشت امکان اینکه تو بند بفرستیمش نبود آخه احتمال انتقال بیماری سل به بقیه زندانی ها وجود داشت.بیکار-تحصیلات ابتدایی از دیگر مشخصاتش بود

یه نامه واسه رئیس زندان و مددکار و قاضیش فرستادیم که ای صاحبان حکم این بنده خدا سل فعال دارد و اگر داخل بندی برود که حداقل ۳۰۰-۴۰۰ زندانی وجود دارد امکان ابتلای آن بندگان خدا هست و از طرفی آخه این با سل فعال و ایدز و اعتیاد و بیکاری ۳۰۰ سکه طللا از کجا بیاورد که مهریه بدهد و........

امروز با قرار وثیقه آزاد شد یه وثیقه خیلی سبک نمیدانم عمرش به دوباره زندان آمدن می کشد یا نه؟

نظرات 12 + ارسال نظر
دکتر نفیس دوشنبه 18 اردیبهشت 1391 ساعت 14:50 http://drnafis.blogfa.com

احتمالا زنش هم ایدز و سل رو هم داره ...
چی می دونم خواسته آخر عمری یه پول بیاد دستش
(انجمن حمایت بی خود از همه)

زندگی کوتاه است .. مونیکا دوشنبه 18 اردیبهشت 1391 ساعت 14:58 http://monica.blogsky.com

مدت ها پیش وبلاگتون رو برای اولین بار دیدم اما وقتی چند تا از خاطرات رو خوندم به نظرم خیلی تم تلخی داشتن و دیگه نخوندم . فکر کنم اون موقع ها منتظر نمره های آزمون دستیاری بودید . حالا بعد از مدت زیادی دوباره پام رسید به اینجا .. هنوز هم همه چیز تلخه و با خودم فکر می کنم شما چجوری اون زندان رو و زندانی ها رو با مریضی های رنگوارنگشون تحمل می کنید ؟ باید خیلی سخت باشه پزشک زندان بودن .. در کنار آدم هایی که جامعه به قول و زنجیر کشیدتشون کار کردن و درمان کردنشون کار شریفیه . قطعا شما آدم قوی هستید و من امیدوارم به زودی بیام اینجا و خاطرات دوران رزیدنتی تون رو در یکی از شهر های خوش آب و هوا و در تخصص مورد علاقتون بخونم .

سلام
امسال امتحان ندادم
قراره واسه سال دیگه بخونم
امیدوارم
مرس یهم از لطفتون

[ بدون نام ] دوشنبه 18 اردیبهشت 1391 ساعت 15:02

مرگ بهترنیست؟

منجوق دوشنبه 18 اردیبهشت 1391 ساعت 15:13 http://manjoogh.blogfa.com/

اگر بمیره به خانومه مهریه تعلق نمیگیره یا باید باباش بده؟

باید باباش بده البته مطمئن نیستم

زندگی کوتاه است .. مونیکا دوشنبه 18 اردیبهشت 1391 ساعت 18:39 http://monica.blogsky.com

خب چیزی رو هم از دست ندادید . شنیده م امسال نمره ها خوب نبوده .. از پارسال هم بدتر ! امیدوارم سال دیگه اوضاع بهتر باشه و هرکس زحمت می کشه فارغ از بی کفایتی ها و نامردی های آقایون نمره ی واقعیش رو بگیره . همچنین شما . موفق باشید

روزانه های یک معامله گر دوشنبه 18 اردیبهشت 1391 ساعت 22:33 http://traderman.persianblog.ir

سلام دکتر یعنی ایدز اینقدر زیاد شده !

آمار دقیق ندارم
ولی با توجه به شمار زیاد معتادان تزریقی و مسائل جنسی انتظار افزایش ایدز هست

نوا سه‌شنبه 19 اردیبهشت 1391 ساعت 06:44 http://siberangi.blogfa.com

خب این حالا بیرون اومده اطرافیانش رو دچار سل نمی کنه ؟ یا برای درمان جایی فرستادنش

گلدونه سه‌شنبه 19 اردیبهشت 1391 ساعت 08:27 http://tondokhond.persianblog.ir/

شاید ظالمانه به نظر بیاد اما من امیدورام عمرش خیلی هم قد نکشه کسی که بیکار و علاف و با دو تا مریضی خطرناک دست به گریبانه زندگی رو میخواد چکار؟

ایلان سه‌شنبه 19 اردیبهشت 1391 ساعت 13:18

تاییدش نکنیا.

هیچکس سه‌شنبه 19 اردیبهشت 1391 ساعت 13:34 http://waveofocean.blogfa.com

من نمی فهمم بیماری و دیگر مسائل و مشکلات این آقا چه ربطی به مسائل زندگیش داره.باید دید طرفش چرا مهریه اجرا گذاشته.این خیلی مهم هست.شاید نمیدونسته ایدز داره وازش گرفته.و هزار شاید دیگه.
بعد هم طرف با این حال چرا اصلا مهریه ای تقبل کرده که نتونه بده؟
مگه اگه چک کشیده باشه و بابتش بندازنش زندان کسی میگه طلبکار برای چی پولش رو میخواد چون این بنده خدا هم ایدز داره هم سل هم فلانه؟این چه استدلالیه؟

من میگم اخه این دیگه با این وضعیت مهریه دادن داره بدبخت؟

رز سفید پنج‌شنبه 28 اردیبهشت 1391 ساعت 16:03

سلام اتفاقی وبلاگتون را دیدم من تو تلویزیون دیده بودم پزشکهای زندادن خیلی سنگدل ند مثلا بدون بیهوشی دندون می کشیدند البته خارجیهاشون خوشحال شدم زندانهای ما پزشکهای نکته سنج و رئوفی مثل شما دارد . من یک کتابدار هستم و کتابها یا مطالبی را ترجیح می دهم و یا نه اصلا می خوانم که مثل شما شیرین موجز خلاصه و بدون تعارف نوشته می شود موفق باشید

مرسی لطف دارید
ولی تو غرب امکانات زندانیان و دسترسی به خدمات پزشکی قابل مقایسه با اینجا نیست و کیفیت و کمیت بسیار بالاتری دارد

مهدی جمعه 27 مرداد 1391 ساعت 23:34

خیلی هم دلتون نسوزه.شاید زنش طلاق می خواسته مهریه رو کرده وسیله فشار که طلاق بگیره.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد