خاطرات یک پزشک سابق زندان

یک پزشک از گوشه ای از این سرزمین.

خاطرات یک پزشک سابق زندان

یک پزشک از گوشه ای از این سرزمین.

جمعه

جمعه عصر شیفت بودم .عوض کردم گفتم صبح میرم شیفت هم زودتر تموم میشه (من معتقدم صبح های جمعه همیشه زودتر از عصرای جمعه میگذره)هم عصر با خیال راحت اگه دخترک بزاره می شینیم دربی را می بینیم.

دیشب عروسی دعوت بودیم از اون عروس یها که تا میان شام بدن جون آدم در میاد تصور کن تازه ساعت 12/30 بخوای شام بخوری

ساعت 1/20 بامداد رسیدم خونه .ای بابا  ال کلاسیکو -رئال و بارسلون.خوب نمیشه که ندید .به سلامتی ساعت 3 صبح.حساب کتاب می کنم اگه 7/30 دقیقه بلند بشم میتونم 8 سر کار باشم .


ساعت 7/30 بیدار می شم و ساعت 8 سر کارم دعا می کنم امروز خبری از مریض حداقل تا ساعت 10 و 11 نباشه که 8/20 سر و کله اولین مریض پیدا میشه

دکتر دیشب عروسی بودیم وشام دیر دادن و معد درد و....

میگم :نمی شه تا 11 صبح میخوابیدی بعد میومدی درمانگاه؟


مریض بعدی پسری جوان با چندتا دوست که دیشب عروسی بودیم و ......

من:خوب برادر من کمتر می خوردید


الان ساعت 1 بعداز ظهره یک ساعت دیگه باید اینجا باشم 

بزار خوب کری ها را واسه پرسپولیسی ها بخونم که اگه استقلال باخت حداقل کری خونده باشیم

پی نوشت:

1-استقلال به طرز وحشتناکی پرسپولیس را میبرد هر چه با شد امیر قلعه نوعی با دستان پشت پرده و خواست خدا و...مربی ما می باشد

2-سپاس از همه دوستان به مناسبت پیامهایشان برای روز پزشک و تولد دخترکم قدردانتان هستم

3-دوستانی که دستی در نگهداری حیوان خانگی دارند برای دخترکم چه حیوان خانگی را توصیه و پیشنهاد می دهند بگیرم(دخترم به شدت حیوانات خانگی را دوست دارد .خانه دوستانی که حیوان خانگی گربه سگ و خرگوش داشتند رفته ایم دخترکم ساعتها با این حیوانات بازی می کرد)


نظرات 57 + ارسال نظر
مروارید جمعه 3 شهریور 1391 ساعت 13:32 http://www.dorrestan.blogsky.com

دکتر سلام
اصلا با عروسی هایی که شام دیر می دن حال نمی کنم تازه دیدین بعد از شام هم بدو بدو همه چیز رو جمع و جور می کنن ملت برن شاید بخواییم بعد از شام یکم کالری بسوزونیم ...

دقیقا

فرناز ( گاز نگیر) جمعه 3 شهریور 1391 ساعت 13:45 http://farab22.blogfa.com

lمن طوطی را پیشنهاد میدم و اگر حیاط دارید لاک پشت

نه متاسفانه خبری از حیاط نیست

خبرنگار جمعه 3 شهریور 1391 ساعت 13:51

با اینکه اهل فوتبال نیستم ولی دریی امروز را تماشا خواهم کرد.
دکتر اگه پرسپولیس برنده بازی شد چی ؟؟؟

این پست را حذف به روی مبارک هم نمی آوریم این کری ها را

حامد جمعه 3 شهریور 1391 ساعت 14:08

سلام اقای دکتر
اتفاقی اومدم به وبلاگتون
ولی مطالب جالبی بود
ترغیب شدم تمام پست های این صفحه رو خوندم
بهتون خسته نباشید میگم
من دانشجوی سال چهارم دندانپزشکی هستم
یه جورایی همکار هم هستیم

سلام.
لاکپشت رو پیشنهاد میکنم
بی صدا
با نمک و دوست داشتنی
کم خرج
مرگ و میر هم تو کارش نیست،سالها سرگرمش میکنه...





دکتر پرسپولیس به امید خدا خواهد برد.

البته دعا میکنیم که اینطور شود.

نیره جمعه 3 شهریور 1391 ساعت 14:48

به نظرم همستر بگیرید
هم ارزونه هم کوچولو و خیلی جا نمی خواد
خیلی هم بامزه س

دکتر هویج جمعه 3 شهریور 1391 ساعت 14:53 http://drhavij.blogfa.com

به نظر من لاک پشت برای یک دختر یک ساله مناسب تره.
نیازی به حیاط هم نیست.

[ بدون نام ] جمعه 3 شهریور 1391 ساعت 14:54

من تا به حال حیوانات خونگی متفاوتی داشتم اما به شخصه کاسکو (نوعی طوطی سخنگو که طوسی رنگ) را پیشنهاد می کنم چون نسبت به سایر حیوانات هوش بالاتری دارد و حیوان بسیار با محبتی است.اگر جوجه اش را بخواهید بخرید در حدود 300-400هزار تومان قیمت دارد درصورتی که باهاش کار کنید کمتر از یکسال به زبون می افتد و در آن زمان قیمتی در حدود یک میلیون پیدا می کند و هر چقدر دامنه لغات اش وسیع تر باشد گران تر میشود و علاوه بر این کارهای دیگه هم میتونین بهش آموزش بدهید اما حیوانیست که خیلی سریع انسان را به خودش وابسته می کند

aban جمعه 3 شهریور 1391 ساعت 15:04 http://http://abanam.blogfa.com/

سلام به نظر من ماهی حیوان خانگی خیلی قشنگی هست .دردسر زیادی هم ندارد البته لاک پشت هم خیلی با حاله

مارال جمعه 3 شهریور 1391 ساعت 16:08 http://masochism85.blogfa.com

سگ هایی که کوچیک باشند عالین
هم دوست خوبی واسه ی دخترتون میشند هم خیلی وفادارند
سگ ها همیشه بهترین گزینه اند
هستند سگ هایی که مناسب بچه های کم سن و سال باشند

سلام ،شما که خودتون واردید و میدونین حیوونایی مثل گربه چه انگلایی ممکنه داشته باشن ( مثل توکسو پلاسموز و...) ولی هر حیوونی میگیرید خواهشا بچه نباشه که آه و ناله مادرش پشتش خوابیده
اگه دوست داشتید این پست را راجع به چندتا توله سگ بخونید

http://share-your-idea.mihanblog.com/post/2

آزیتا جمعه 3 شهریور 1391 ساعت 17:37

به نظر منم لاک بشت.حیاط هم نمیخواد همش تو ظرفشونن.خیلی با نمکن.

یلدا جمعه 3 شهریور 1391 ساعت 18:17 http://khaterestoon.blogsky.com/

من فکر کنم همستر خیلی خوب باشه !!! چند تا از دوستام داشتن هم خیلی تمیزه هم ارزونه فقط بدیش اینه که معمولا 3 سال زنده می مونه !!! لاک پشت هم که بعضی ها نوشته بودند خوبه فقط یکمی بو می گیره اگه تو آب باشه و باید زود به زود آبشو عوض کرد در ضمن اینکه کنده !!! اما در مورد همستر از اینترنت هم می تونید خیلی اطلاعات کسب کنید .

ngm13 جمعه 3 شهریور 1391 ساعت 18:42 http://ma-zende-be-anim.blogfa.com

سلام
من دیروز وبلاگتون رو پیدا کردم
خوب مینویسید
اما اقای دکتر مگه ادم واسه بچه 1 ساله
حیوون میخره؟
از شما بعیده

ngm13 جمعه 3 شهریور 1391 ساعت 18:44 http://ma-zende-be-anim.blogfa.com

اما ال کلاسیکو خوب بود
هر چند ما باختیم
اما گل اول بارسا افساید بود
ما که مساوی حسابش می کنیم

مریم جمعه 3 شهریور 1391 ساعت 19:30 http://www.kijaa.blogfa.com

توپ - تانک - مسلسل - پرسپولیس برنده میشه
دست دست

متصدی جوان جمعه 3 شهریور 1391 ساعت 19:55 http://banker.persianblog.ir/

سلام آقای دکتر
چند وقت نبودم خیلی از وبلاگتون عقب افتادم
اول از همه تولد خانوم خانوما رو تبرکی می گم ایشا الله که صد و بیست و یکساله بشه
دوم از همه هم اینکه جدا از اول شهریور امیدوارم همیشه روزتون مبارک باشه

خبرنگار جمعه 3 شهریور 1391 ساعت 20:00

سلام علیکم و رحمه الله
یه سوال : الان که نتیجه دربی مساوی شد چی کار باید بکنی؟
نکنه میخوای بگی صفر صفر به نفع استقلال تموم شد ؟؟

نیمفادورا جمعه 3 شهریور 1391 ساعت 21:52 http://www.nimfadora.persianblog.ir

لاکپشت زود لاکش نرم می شه در اثر کمبود کلسیم گناه داره. سگ های آپارتمانی هم معمولاً به بچه ها حسودی می کنند. اگه حیاط دارید سگ باکسر بهترین دوست بچه هاست.

الهه جمعه 3 شهریور 1391 ساعت 21:53

سلام.احساس می کنم وظیفه دارم نظر بدم!
پرنده ها عادت دارن اگه به صورت کسی نگاه کنن احتمالا تو ی مردمک چشم یا صورت نوک بزنن. خودم تجربه داشتم و واقعا خدا رو شکر نوکش به چشمم نخورد ناخودآگاه چشمم رو بستم.مخصوصا توجه خاصی به لک یا جوش و خال روی صورت دارن.
به هر حال به نظر من خطرناکن.مراقب فرشته کوچولو باشید

نرگس جمعه 3 شهریور 1391 ساعت 22:30

دکتر جان حواستون باشه که حیوان خانگی مریضی های جورواجور داره. من گربه رو اصلا پیشنهاد نمیدم چون موی گربه به شدت آلرژی زاست و در خانم ها باعث نازایی میشه. در ضمن گربه ها ویروسی دارن که اگه وارد بدن بشه باعث سقط جنین میشه و این ویرویس سالها توی بدن شخص میمونه. و درمانش کاملا کار سختیه. پس گربه خطرناکه مگر اینکه کاملا مطمئن باشی که سالمه. یه چیز خیلی بد اینه که زمان جفت گیری گربه ها که سالی ۱۲ ماه هوس جفت گیری دارن چنان در نبود یار! آه و ناله راه میندازن که دل سنگ آب میشه و باعث آزار روحیتون میشه. گربه ها معمولا از ۵-۶ ماهگی میخوان جفت گیری کنن. دو راه دارین: اینکه عقیم بشه که نیاز به جراحی داره و دیگه اینکه جفت گیری کنه!‌که اگه ماده باشه بعدش بارداریو بد اخلاقیشو دارین که اصلا نمیشه نزدیکش شد. اضافه کنم که گربه واقعا موجود تمیزیه!‌به محض اینکه ظرف خاکشو بهش بدید دیگه میدونه که فقط اینجا میتونه دستشویی کنه و امکان نداره جای دیگه ای از خونه دستشویی کنه حتی اگه مثانش در حاله انفجار باشه!‌مثل سگ حرص غذا نداره به محض اینکه سیر بشه دیگه لب به غذا نمیزنه. اما کلی هم ناز و عشوه داره. در مورد سگ: حیوون خوبیه با بچه ها معمولا خیلی خوش رفتاره اما سگی بگیرید که دهنه کوچیکی داشته باشه چون سگها کساییو که دوست دارن معمولا دندون میگیرن نه اینکه بخوان گاز بگیرن یه جوری ابراز علاقست که اگه شخص ندونه باعث دردسر میشه. مثلا سگ من دست مامانمو کرده بود توی دهنش مامانم ترسیده بود و دستشو کشید که باعث شد دستش بدجوری زخمی بشه!‌ تنها نکته بد در مورد سگ اینه که تا تربیتش کنید و یاد بگیره کجا دستشویی کنه همسرتون واقعا اذیت میشه. سگ ها وقتی وارد محیط جدید میشن اولین کاری که میکنن قلمروشونو تعیین میکن!‌البته با ادرار کردن در کلیه نقاط خانه!!! پس باید صبور باشید.در مورد لاک پشت:‌حیوان خوبیه اما خوب مثل سگ و گربه سرگرم کننده نیست. چون نمیتونه رابطه برقرار کنه در واقع نمیتونه ابراز کنه. همستر:‌ خیلی خیلی خوبه مخصوصا برای بچه ها. فقط اینکه اگه دنبال حیوانی هستین که دخترتون بتونه بهش دست بزنه یا بغلش کنه همستر گزینه مناسبی نیست چون اگه توی اتاق و خارج از قفس باشه فرار میکنه و گیر انداختنش واقعا سخته. من همسترمو برده بودم تو باغچه پیک نیک!‌ (همستر ها شدیدا علاقه دارن زمینو گود کنن.) بدجنس به سبک فرار از زندان! تونل کند و در رفت! بدتر اینه که نمیتونین تو خونه آزادش بزارید چون هرچیزیو که فکر کنید میجوه! و کلی ضرر و زیان میزنه. همستر حتما نیاز به خونه داره. من لاک پشت- سگ- گربه- همستر داشتم. امیدوارم کمکی کرده باشم.

پرواز جمعه 3 شهریور 1391 ساعت 22:53

من برای دخترم از کوه جیر جیرک وسوسک باغی می اوردم.حیونهای باهوشی هستن.الودگیشون هم کمه.یه مدت هم مارمولک داشتن. یه دفعه هم اتفاقی مجبور شدیم به بچه گنجشک بزرگ کنیم.گربه هم خوبه ولی باید حیاط داشته باشید.بچه ها فرقی بین حیون کوچک وبزرگ نمیدارن

دختره جمعه 3 شهریور 1391 ساعت 23:35 http://www.smouth.blogfa.com

خرگوش بوی گند دارد اگر پاسیو یا حیاط ندارید صرف نظر کنید .همه چیز را می جود به تکست بوک های شما رحم نمی کند. بترسید از جویده شدن ریشه ی فرش .تولارمی هم و قس علی هذا. اگر جفت داشته باشد سر سال صد خرگوش دارید.
سگ باید هر روز به گردش برده شود در خیابان یا دست کم حیاط راه برود و ممکن است کسانی که خود را صاحب همه چیز می دانند سگ را در خیابان و شما را به جرم سگ گردانی توقیف کنند. توله سگ را سر چهار راه نخرید این ها از نژاد های غول پیکر هستند که با زندگی آپارتمانی همخوانی ندارند. ممکن است همسایه ها به واق واق و وجود سگ اعتراض کنند. کلن سگ با بچه ها خوب است. دوستان دامپزشک نژاد ها را می شناسند.
گربه هم بد نیست . قرص ضد انگل می خورد و اگر عقیم شود اذیت نمی کند ولی برای بچه یک ساله که ممکن اسن دم گربه را بکشد احتمال چنگ زدن اش و گاز گرفتن اش خطرناک است . تجربه شده.
من شخصن از پرنده جماعت و بیمارهای افتضاح شان می ترسم . طوطی داشته ام بدجور گاز می گیرد
اکواریوم ماهی. همستر ظاهرن افسردگی می گیرد جفت می خواهد .زیاد تولید مثل می کند کثافت کاری زیاد دارد .

وانی جمعه 3 شهریور 1391 ساعت 23:52

یه ذره گیج شدم آخه منتظر مریض های زندان بودم.
دخترتون حتما ذات مهربونی داره که تو سن کم با حیوونا ارتباط خوبی برقرار می کنه.به نظر من
سگ بهترین گزینه است دلیل زیاد دارم که توضیحش طولانیه فقط نگین نجسه که خوب ثابت می کنم نجس کیه!

ستاره شنبه 4 شهریور 1391 ساعت 00:41

براش کاسکو بخرید. من یه دونه دارم. قبلا توی خونه بند نمی شدم اما الان نزدیک یک ساله به زور تا سوپر سر خیابون می رم
هم حرف می زنه هم اهلیه هم زیاد کثیفی نداره. غذاش هم تخمه هست و یه موقع هایی مغز های دیگه. اولین کلمه ای که بگه بچه که هیچ بزرگترها هم عاشقش می شن. مال ما یاد گرفته می رقصه. یه جاهایی از نماز رو باهامون می خونه. توانا بود رو بیت اولش رو می خونه. اسم همه رو بلده و کلی کار دیگه

مینا شنبه 4 شهریور 1391 ساعت 09:09

سلام
من سالهست سگ دارم و عاشق سگها هستم اما کاش هیچوقت اولین سگم را نداشتم چون الان بدون وجود موجودی به نام سگ نمیتونم زندگی کنم. و هربار با مرگ یکیشون گوشه ای از قلبم رفته. واسه همسن توصیه میکنم فکرش رو دور بندازین و به فکر چیز دیگه ای باشین فکر اون روز بد را هم بکنید. فقط مرگ طبیع را در نظر نگیید حادثه هم پیش میاد.....

مژگان شنبه 4 شهریور 1391 ساعت 12:04 http://bezhang.blogfa.com

سلام آقای دکتر. خوبیین؟ من همیشه شما رو میخونم. قبلا مینوشتم و تعطیلش کردم. حالا دوباره شروع کردم. خوشحال میشم اگه شما منو لینک کنید. ممنون


سلام دکتر جان
تبریک بنده رو هم پذیرا باش. موفق باشید.

البالو شنبه 4 شهریور 1391 ساعت 13:41

سلام وب جالب و قشنگی داری به منم سر بزن http://dontdieforlove.blogfa.com/

سحر شنبه 4 شهریور 1391 ساعت 20:59

سلام
دکتر لاک پشت حیوون بی صدا و خوبیه مریضیهاشم کمتره برای نرمی لاکش هم هفته ای یکبار تخم مرغ خام بهش بدید پوستش رو هم میخوره و ماهی یکبار توی یک ظرف شیر بذاریدش و قاشق قاشق شیر روش بریزید لاکش سفت میشه
همستر زود آسیب میبینه و سگ و گربه و خرگوش هم مریضی دارن دیگه...

علی شنبه 4 شهریور 1391 ساعت 21:04 http://mohandesmechanic.blogfa.com

سلام
دکتر جان شما که خودت دکتری ، اخه هر حیوونی میگیری دیر یا زود یک بیماری میگیره یا یک کثیف کاری داره
در ضمن چرا همدم دختر شما باید یک حیوون باشه؟
مگه همبازی نداره؟
از من می شنوی به این چیزا عادتش نده
یا حق

زهرا شنبه 4 شهریور 1391 ساعت 22:04 http://past-to-future.persianblog.ir/

به نظرم بهترین گزینه یه نوع پرنده می تونه باشه.
طوطی. کاسکو.
گربه ها آلرژی زا هستن. اگه همه ی واکسن هاش رو بزنین مشکلی نداره تو خونه هم نگه دارین. واکسن هایی دارن که باعث کاهش ریزش موهای اونا می شن. همین طور واکسن هایی برای انگل های مضر که می تونن رو انسان هم تاثیر بذارن.
سگ خوبه. اگه از دید مذهبی ش مشکلی ندارین فکر کنم یه دونه از اون کوچولو ریزه میزه هاش خوب باشه.

کاشانه یکشنبه 5 شهریور 1391 ساعت 00:08

سلام اقای دکتر
من نظر من که یه مادرم طوطی یا قناری باشد خیلی از حیونات خانگی دیگه بهتر است
طوطی وقتی حرف می زند خودت هم دوستش داری

شرمنده که توکارتون دخالت کردم فقط نظر بود

سارا خانوم یکشنبه 5 شهریور 1391 ساعت 23:09

سلام رفیق
بهترین گزینه واسه دخترک خانومتون.....کاسکو.........با هم حرف زدن رو یاد میگیرن..........و عمر کاسکو دست کم 100 سال............پس بهترین گزینس.......با هم بزرگ میشن........با هم پیر میشن........فقط اینو مد نظر داشته باشید........کاسکو پرنده حساسیه.........باید بهش محبت و توجه کرد وگرنه دغ میکنه........و میمیره......ولی اگر شرایطش عالی باشه......100 ساله میشه.......شاد باشی رفیق

دختر پرتقال دوشنبه 6 شهریور 1391 ساعت 04:08

سگها فوق العاده باهوشن و خیلی خوب با بچه ها دوست میشن و دقیقا عضوی از خونواده میشن. خیلی بودنش خونه رو شاد میکنه. اما اگه مذهبی هستین و معتقدین سگ بنده خدا نجسه خرگوش هم بامزس اما واقعا به گرد پای سگم نمیرسه.

مرضیه دوشنبه 6 شهریور 1391 ساعت 11:03

سلام. اول بگم با این که خودم استقلالیم ولی استقلال خییی بد بازی کرد و طبق معمول بیک زاده با مته رو اعصاب من بود.
درباره حیوون خونگیم نگیری بهتره. شما که وقت نداری بهشون برسی بیچاره خانومت اذیت میشه.

مرضیه دوشنبه 6 شهریور 1391 ساعت 19:47 http://shab-e-barani.blogsky.com/

سلام

وب جالب و خاطرات دلنشینی دارید.

به نظر من حیوونی که می خواید بگیرید به نظر من نجس نباشه(مثه سگ) اینجوری کل زندگیتون به کثافت کشیده می شه.
البته ببخشید.
موفق باشید.

یه دوست دوشنبه 6 شهریور 1391 ساعت 20:16

از شما دعوت می شود به جمع دختران و پسران عاشق ایرانی در پرشین بلاگ بپیوندید

سلام
در پرشین بلاگ
یوزر : love1000
پسورد: love
---
رمز مطالب: 2357 (چهارتا عدد اول یک رقمی به ترتیب)

مریم دوشنبه 6 شهریور 1391 ساعت 20:52

سلام دکترجون منم پیشنهادم کاسکوهست خودم دارم عالیه...
ببخشیدیه سوال داشتم قرص ترامادول اعتیادآورهستش من بخاطریه بیماری الان3روزه کههرروزازش استفاده میکنم امانگران هستم ممنون میشم راهنمایی ام کنین

زیر نظر پزشک و کوتاه مدت نه
ولی مصرف خودسرانه چرا

پونی سه‌شنبه 7 شهریور 1391 ساعت 00:55 http://pppooonnnyyy.blogfa.com

طوطی زیاد سرو صدا میکنه و جیغ میکشه غذاشم گرونه

سگ و گربه هم اصلا مناسب خونه نیستن همستر بو میده

من چند تا قناری و فنچ دارم

فنچ هم قشنگه

هم ارزون

هلیا سه‌شنبه 7 شهریور 1391 ساعت 03:23 http://000talagh000.blogfa.com

مانند فیلم های دهه ی هفتاد اروپا
دامنی دارم بلند
و
خسته شدم بس که
تا آمدم عاشق شوم
جنگ شد..

شیرین سه‌شنبه 7 شهریور 1391 ساعت 10:07

سلام دکتر من همیشه مطالبتئن رو می خونم اما خاموش بودم، یه مدتیه هی سر میزنم ببینم از اون خانمی که نوشته بودید به جرم زنای محصنه و با دخترکی 6 ماهه زندان است
چیزی می نویسید یانه ؟
اگه آزاد شد یا ... ممکنه خبر بدید. مرسی

آهید سه‌شنبه 7 شهریور 1391 ساعت 10:23 http://ahid2.persianblog.ir

سلام
اینکه آدم دکتر باشه خودش به تنهایی جالبه
چه برسه که دکتر زندان باشه
تمام پستاتون رو خوندم
و با افتخار لینکتون کردم که بخوانمتان :)

پریناز چهارشنبه 8 شهریور 1391 ساعت 01:06

لاک پشت لوووووووسه سرگرم کننده نیست
من ۲ ماهه گربه دارم عالیه
کاسکوم داریم اما برا بازی با بچه یک ساله اصلا مناسب نیست !!!!!!!

زری* چهارشنبه 8 شهریور 1391 ساعت 11:27 http://http://mydaysofveto.persianblog.ir/

وای!!!!
بچه ی یک ساله و حیوان خونگی؟؟؟؟/
دکتر!!! ها که خیلی خیلی منع میکنن ما رو ازینکار!
البته من خودم دو ساله که حتی ماهی هم نمیخرم واسه عید..

چیستا چهارشنبه 8 شهریور 1391 ساعت 16:47

پسر منم همه جور حیوون خانگی رو هوس میکنه داشته باشه.از همستر گرفته تا عقاب وپنگوئن .همستر ممکنه واسه سلامتیتون مضر باشه چون میگن بیماریهای خاص خودشو داره. لاک پشت بد نیست.کاسکو هم چون حرف میزنه عالیه ولی نگهداریشون سخته .باید بهشون توجه کنی وگرنه افسردگی میگرن تازه اگه کاسکو یی باشه که حرف میزنه خودتونم بهش عادت میکنین واگه خدای نکرده از دستش بدین بدجور افسرده میشین.

کامی پنج‌شنبه 9 شهریور 1391 ساعت 20:05

طوطی بگیر دکتر. طوطی.
مخصوصا که به خاطر طول عمرش، بچه ات از مرگش شوکه نمیشه، باهوش و توانایی یادگیری هم داره.

یه عروس هلندی بخر و خلاص

پزشک طرحی جمعه 10 شهریور 1391 ساعت 14:46 http://pezeshketarhi.blogfa.com

دکتر سلام . قبول دارم . منم راجع به روزا اینطوریم .همیشه دوست دارم که صبح ها کشیک باشم تا عصرا...
نظرات همه رو راجع به حیوانات خانگی خوندم . خیلی جالب بود . به اطلاعاتم اضافه شد . ممنون دکتر

گلها جمعه 10 شهریور 1391 ساعت 16:30 http://ahleordibehesht.persianblog.ir

فقط کاسکو۰۰۰

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد