خاطرات یک پزشک سابق زندان

یک پزشک از گوشه ای از این سرزمین.

خاطرات یک پزشک سابق زندان

یک پزشک از گوشه ای از این سرزمین.

سلامی دوباره

بعد از مدتها یه سر به وبلاگ قدیمی زدم 


با وجود تلگرام و اینستاگرام و ......

انگار وبلاگ نوشتن سخت شده


نمیدونم برگردم اینجا یا نه؟

اینستاگرام


تلگرام

فیسبوک


یا ....


منتظر نظراتتون میمونم

نظرات 9 + ارسال نظر
طوفانی جمعه 21 اردیبهشت 1397 ساعت 05:03

سلام
هیچ جایی مثل وبلاگ نمیشه
خوشحال شدم وقتی پیغام بروز رسانی تون رو دیدم

خسروبیگی یکشنبه 23 اردیبهشت 1397 ساعت 07:48 http://www.midinternet.com

سلام
مشترک فید مطالب شما هستم
دوست دارم بنویسید و بخوانم
خیلی خوشحال شدم در فید این مطلب رو دیدم
من کماکان مینویسم در وبلاگم
و میخوانم نوشته های دوستانی چون شما را ....

موفق باشید

پرند دوشنبه 31 اردیبهشت 1397 ساعت 16:22

دکتر کانال بزنین تو تلگرام.خیلی از وبلاگا و بلاگرایی که میشناسم الان کانال دارن و کانالشونو میخونم مثل دکتر مستانه...شما هم کانال بزنین

رها چهارشنبه 2 خرداد 1397 ساعت 07:23

سلااااام
من تازه با وبلاگتون اشنا شدم
بنویسید

narges دوشنبه 21 خرداد 1397 ساعت 18:43

سلام..امروز اولین باری هست که وبلاگ شمارو دیدم..توی پیوند های وبلاگِ دیگه ای اسم وبلاگتون نظرمو جلب کرد..
خوب میشه اگر بازهم مطلب بذارید اینجا:))

آرمین عبدالهی یکشنبه 10 تیر 1397 ساعت 16:39

با سلام
پس از گذشت سالها، یاد وبلاگتون افتادم
راستش بوک مارکم رو مرتب میکردم که دیدمتون
برام جالبه که بعد از دوسال برگشتید
واقعیت اینه که روشهای تعامل تغییر کرده
خوشحال میشم بازم بنویسید
در اینجا یا هر جایی که راحتترید
ممنون میشم اکانت اینستاگرام یا تلگرامتون در صورت وجود رو اعلام بفرمایید
@Armin4bd

Amir پنج‌شنبه 8 شهریور 1397 ساعت 23:09

امیدوارم دوباره وبلاگ‌ها جون بگیرن... وبلاگ ی چیز دیگس♡

ادمین سایت شنبه 7 مهر 1397 ساعت 15:24 http://daroosara.rozblog.com/

منجوق یکشنبه 18 فروردین 1398 ساعت 01:34 http://manjoogh.blogfa.com/

کاش اینجا می نوشتید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد