خاطرات یک پزشک سابق زندان

یک پزشک از گوشه ای از این سرزمین.

خاطرات یک پزشک سابق زندان

یک پزشک از گوشه ای از این سرزمین.

مریض های ترک اعتیاد

خوب جماعت معتاد هم عالمی دارند الان که به یمن گرانی تریاک مراجعان ما زیاد شده  و با قشرهای فرهیخته تر مواجهه می شویم باگوشه ای دیگر از عوالم آنها آشنا تر می شویم

پول مواد

مریض های که واسه ترک میان معمولا مصرف را بالاتر میگن اگه 1 گرممصرف میکنه میگه 3 گرم  حالا اگه توخونه بهش بگن چقدر مصرف میکنی؟میگه یه نخود جالبه؟

یه معتاد درب وداغون میاد با حال زار که توان نداره از جاش تکون بخوره میگه روزی 40 تومن خرج موادمه

میگم:پولشو از کجا میاری

میگه:دکتر خدا پول عروسی و غزا ومواد میرسونه

فاجعه

دوستم مشاوره مدارسه امروز زنگ زده یه مریض دارم میارم  هستید؟

مریضو آورده یه دختر 15 ساله

پدرش معتاد بوده مادره هم معتاد بوده این بچه را هم معتاد کرده بودن

برق .ادیسون

از صبح کله سحر تاحالا یه نفر با پیشد شماره 0023 داره به من زنگ میزه چک کردم شماره ماله غنا هست گفتم شاید بخواد احوال آپیا(بازیکنی که پرسپولیس میخواد بخره را بپرسه) یا شایدم فک فامیلشونه می خواد تحقیق کنه با این اوضاع اقتصادی ایران  سامی بیاد پرسپولیس یا نه  ولی خدایی پشتکاری داره 22 بار تا الان زنگ زده


 

سلام

نبودنمان راببخشائید

این برنامه آهنگهای بر تر ((من وتو)) بد جور  آدم توحس میبره 

مخصوصا این آهنگ که من دوست داشتم جزو20تای اول باشه



 بوی گندم مال من، هر چی که دارم مال تو

یه وجب خاک مال من، هر چی می کارم مال تو 

اهل طاعونی این قبیله ی مشرقی ام

ادامه مطلب ...

دلار وتریاک

آیا دلار با تریاک ارتباطی دارد؟

تواین چند وقته که ما شباخوابیم وآقا دلاره همین طور بالا میره ونمیدونیم که تا کجا میره

روزها تومرکز ترک اعتیاد با مراجعه کننده های مواجهه می شویم که با مراجعه کننده های قبلی ومعتادان حرفه ای مرکز فرق میکنند

1-قیافه وسر وضع بهتری دارند

2-به آرامی وارد مرکز می شوند

3-همه یک دوست معتاد دارندکه قصد دارند بهش کمک کنند

4- این آشنا ودوست فرضی خودش به هیچ وجه نمی تواند به مرکز مراجعه کند

5-این دوست فرضی تریاک مصرف می کند

6-این آشنا زیاد مصرف نمی کند

7-این دوست الان خسته شده گفته واسش متادون بگییم خودش ترک می کنه

خوب

چون از قبل ما کامل درجریان قیمت و...مواد وحوادث هستیم مراجعه کننده را به اتاق دعوت می کنیم به آرامی به او می گوییم:

برادر چقدر مصرف می کنی؟تریاک گرون شده ؟درک می کنیم

می گوید:من؟

می گویم:په نه په عباس آقا(البته این قسمت را نمی گوییم)آره

می گوید:دلار گرون شده افغانی گرون شده تریاک رفته بالا

می گویم:اینو که می دونیم از آشناتون بگو چقدر مصرف میکنه چند وقته و....

و این ماجرا فعلا  تکرار می شود



باران پاییزی

چند روزی هست که باز باران با ترانه بر سقف خانه مان می خورد

پی نوشت:

کشته شدن 26 دختر دانش آموز دل هر انسانی را به درد می آورد کاش پایانی بود بر این حوادث جاده ای واین اردوهای بی نتیجه