خاطرات یک پزشک سابق زندان

یک پزشک از گوشه ای از این سرزمین.

خاطرات یک پزشک سابق زندان

یک پزشک از گوشه ای از این سرزمین.

شب نشینی با کروات

...شب نشینی با کراوات در محفل آخرت!

۱۳۹۴/۶/۲۵


هر موقع به اعلامیه های ترحیم نگاه میکنم بویژه در مورد کسانی که میشناسم، این سوال برایم پیش می آید که این همه تفاوت قبل و بعد از مرگ  در ظاهر این گرامیان از دست رفته برای چیست؟


ظاهرا بستگان بسیاری از افراد متوفی به این نتیجه رسیده اند که بهتر است عزیزانشان در محفل آخرت با لباسهای رسمی و کاملا مجلسی حاضر شوند و به همین دلیل  بسیاری از عکس هایی که که در اعلامیه های ترحیم میبینیم با کراوات است!


فقط دو موضوع مانده که از برایم جای سوال دارد و پاسخ روشنی برای آن ندارم، نخست آنکه چرا این عزیزان از دست رفته در دوران حیات خود با چنین نمود شکیل و فاخری ظاهر نمی شوند و همه چیز را برای آن دنیا گذاشته اند؟


دویم آنکه چرا مقامات زندگان کراواتی را بر نمی تابند ولی با مردگان کراواتی مشکلی ندارند؟!

نظرات 11 + ارسال نظر
کیهان چهارشنبه 15 مهر 1394 ساعت 09:18 http://mkihan.blogfa.com

درود
خوشحالم دوباره دارید می نویسید دوست قدیمی

جودی چهارشنبه 22 مهر 1394 ساعت 22:54 http:// Www.ghozakpa.blogfa.com

سلام. امشب به طور اتفاقی وبلاک شما رو دیدم و خیلیییییییییی برام جالب بود. مننم یه وبلاک دارم که شبا. هرجی تو ذهنم میاد میننویسم. خیلی سوال دارم ازتون. اخه خیلیی مطلباتون به دلم ننشسته.

کتی جمعه 8 آبان 1394 ساعت 04:29 http://www.reza-pirhayati.blogfa.com

دیدی بازم اشتباه کردی
عکس مرحوم نیست
عکس یکدست کت وشلوارمجلسی باکراواته
که بصورت اتفاقی
یک داماددرون آن ایستاده

باران ......... پنج‌شنبه 14 آبان 1394 ساعت 10:25

سلام اقای دکتر چرا اسم وبلاگتونو گذاشتین پزشک تنها ؟ دلم گرفت راستش!شما هزار دلیل برای تنها نبودن دارید!
من چند روزیه که با وب شما اشنا شدم و دارم هر روز یه خورده از مطالب شما رو میخونم و لذت میبرم از این همه مطالب مفید و ارزشمند خیلی جاها غمگین میشم ! خیلی جاها خنده ام میگیره و خلاصه تک تک مطالب شما به دلم میشینه ، منتظر مطالب ارزنده بعدی هستم ....

vida چهارشنبه 20 آبان 1394 ساعت 08:57

سلام،ازدیشب با وبلاگ شما آشنا شدم و لذت بردم،جذاب و گیرا می نویسید،طنز شما به دل می نشیند وانتقادات شما به جا وسازنده اس،البته اگر گوش شنوایی باشد.این تعا ریف را از یک ادبیا تی پذیرا باشید.قا لب وبلاگ قدیمی جالبتر نبود؟ به هرحال برای هم میهنان عزیزم آرزوی کامیابی و سعادت دارم خصوصاً شما دکترعزیز.موفق باشید.سپاسگزارم

نگین الوند چهارشنبه 4 آذر 1394 ساعت 23:33 http://languagedownload.ir

دروود
بنده به کمک جمعی از همکاران و دانشجویان زبان ، سایتی را راه اندازی کرده ایم که در آن منابع معتبر آموزشی زبان های خارجه را برای دانلود با لینک مستقیم قرار می دهیم. برای هر پست زحمت بسیار زیادی کشیده می شود و برای تولید هر یک از مطالب سایت زمان زیادی صرف می شود . سعی ما بر این است تا هر روز حداقل یک منبع آموزشی را معرفی نماییم.منت می گذارید که به سایت ما نگاهی بیاندازید و نظرات سازنده خود را به ما ارائه دهید. همچنین باعث افتخار و دلگرمی ما برای ادامه راه می باشد که اگر سایت ما را قابل دانستید آن را با عنوان "آموزش زبان" در سایت خود لینک نمایید.
با تشکر

vida شنبه 7 آذر 1394 ساعت 00:06

سلام،با عرض خسته نباشید می خواستم بپرسم می شود در پستها ی قبلی نظر داد یا نه؟ از شما تشکر ویژه دارم چون با هر ترفندی شده وجدانتان را در این وانفسا بیدار نگه داشته اید.با آرزوی موفقیت برای شما دکترعزیز.سپاسگزارم

vida یکشنبه 15 آذر 1394 ساعت 23:37

سلام ،در اولین نظر گفتم که قالب قدیمی جالبتر بود،لازم به یادآوریست بار اول که با خاطرات یک پزشک قانونی آشنا شدم همان شب بعد ازخواندن همهٔ آرشیو تصادفاً به وبلاگ جدید شما برخوردم،وآلان باید بگویم که متن ها بیشتر به دل می نشیند و توضیحات جامع تر می باشد(خاطرات یک پزشک).با آرزوی موفقیّت و سربلندی شما و هم میهنان عزیزم.سپاسگزارم

vida دوشنبه 23 آذر 1394 ساعت 11:01

سلام،و بعضی اوقات این ضجه ها ازبابت ریا ست.راستی دکتر عزیز شما لرهستید؟ خدا حافظی جالب بود.با آرزوی سلامت و سعادت برای شما و همم میهنان عزیزم.سپاسگزارم

من جمعه 18 دی 1394 ساعت 20:27

تو شهرستان ما که از این خبرا نیست دکی جون، قبل و بعد مرگشون توفیری بهم نداره

بهنام یکشنبه 4 بهمن 1394 ساعت 17:21

سلام
به نظرم این یک جور دهن کجی به محدودیت هاست ، یعنی کاری که جایی می شود به جای جایی که نمی شود. چه می شود کرد! پایدار باشید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد