خاطرات یک پزشک سابق زندان

یک پزشک از گوشه ای از این سرزمین.

خاطرات یک پزشک سابق زندان

یک پزشک از گوشه ای از این سرزمین.

پاسخ به سوال

اعتیاد به قرص ترامادول

متاسفانه مصرف خودسرانه این داروی اعتیاد آور به وفور دیده میشود و مصرف کنندگان این آگاهی را ندارند که این نوع وابستگی کمتر از اعتیاد به سایر مواد مخدر نیست 

پی نوشت:

دوست عزیز که در این مورد سوال داشتی ایمیلت معتبر نیست جهت پاسخ دادن 

حتما باید به روانپزشک یا پزشک جهت قطع مصرف مراجعه کنی با این تعداد مصرف به راحتی میتوانی ترک کنی البته قبل از اینکه خیلی دیر شود 

نظرات 4 + ارسال نظر
... جمعه 8 خرداد 1394 ساعت 19:30

واقعا حتی اگه برا چند روزم ادم نصفشو بخوره چیزی میشه؟؟؟؟
خوب من مجبورم بخورم برا چند روزی که مونده به کنکور

ترامادول نخور
حتی با به فرصم ممکنه تشنج رخ بدهد

.... جمعه 8 خرداد 1394 ساعت 22:24

اخه واقعا نمیدونم چیکار کنم که صبحا بیدار بمونم
دو یا ٣ بار نصفشو خوردم بعدش سر درد میگرفتم ولی شنیدم یکی از بچه هامون سکته کرده بود خورده بود دیگه ترسیدم بخورم

... جمعه 8 خرداد 1394 ساعت 22:26

اخ سوتی دادم این قرصه که من دارم ترمادول نیست ریتالینه

ریتالین شبها مصرف نمیشه چون باعث بی خوابی میشه
منتها من توصیه نمیکنم
چون مصرفش اونم‌نزدیک امتحان ممکنه عوارضی همچون سردرد و اضطراب ایجاد کنه و کل زحمات یکساله بر باد بره

.... شنبه 9 خرداد 1394 ساعت 00:33

ممنون از راهنماییتون
دعا کنین برام:-)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد