خاطرات یک پزشک سابق زندان

یک پزشک از گوشه ای از این سرزمین.

خاطرات یک پزشک سابق زندان

یک پزشک از گوشه ای از این سرزمین.

دولت آبادی

به بهانه ی دهم  مرداد تولد:


    *محمود دولت آبادی*




گاه آدم، خود آدم، عشق است. بودنش عشق است. رفتن و نگاه کردنش عشق است، دست و قلبش عشق است.در تو عشق می‌جوشد، بی آنکه ردش را بشناسی. بی آنکه بدانی از کجا در تو پیدا شده، روییده. شاید نخواهی هم؛ شاید بخواهی و ندانی؛ نتوانی که بدانی.. 


              "جای خالی سلوچ"



       تولدش مبارک

نظرات 2 + ارسال نظر
دارچین چهارشنبه 14 مرداد 1394 ساعت 00:09 http://atredarchin.blogsky.com

تولدش مبارک وسپاس برای اگاهی رسانی شما.

متین جمعه 1 آبان 1394 ساعت 01:55

سلام. خوبین؟
مدتی ست من ویلاگ شما را دنیال می کنم.
از انجایی که دیدم در زمینه ی کتابخونی صاحب نظر هستید می خواستم نظرتون راجع به مجموعه داستان مینیمال کتاب موخوره نوشته ی راضیه مهدی زاده چیست؟
من در سفری که اخیرا به ایران داشتم، کتاب را از نشر کتاب کوله پشتی(انقلاب- اول کارگر جنوبی-کوچه ی مهدی زاده- پلاک7) تهیه کردم که به نظرم سبک جدیدی داشت و در سبک داستان های مینی مال مطرح شده است.اما دوست دارم نظر هموطنان داخل کشور را بدانم.
نکته ی دیگر این که به من اطلاع دادند با شماره تلفن021-66594810 به تمام ایران سفارش پستی این کتاب انجام می شود. آیا این امکان هم اکنون در ایران هست؟- به این دلیل که من در منهتن زندگی می کنم.
به هرحال دوست داشتم نظر تخصصی شما رو هم بدونم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد